کد خبر: ۴۷۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 11 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ علاوه بر نبود فیلمنامه خوب دلیل دیگر کم‌کاری‌های اخیر من شتاب‌زدگی بیش از حد تولید کننده و تهیه کنندگان است. من دلیل این شتاب زدگی را نمی‌فهمم چون از نظر من این اتفاق بازیگر حرام‌کن است.

میکائیل شهرستانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص کم‌کار شدن خود در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون گفت: از سال گذشته تاکنون پیشنهادات زیادی به من شده فیلمنامه‌ها مرا بازی در اثر جذب نمی‌کنند. در وهله اول وجود فیلمنامه منسجم و خوب می‌تواند بزرگترین انگیزه برای هر بازیگر باشد تا بتواند برای پرداخت آن شخصیت وقت بگذارد. همین تلاش برای ایجاد نقشی متفاوت برای هر بازیگری شیرین است که متاسفانه با فیلمنامه‌های کنونی برای من ایجاد نمی‌شود.

وی یکی دیگر از دلایل خود در خصوص دوری از بازیگری را اینگونه توصیف کرد: شتاب حاصل از تولید تا عرضه بزرگترین ضربه را در درجه اول به بازیگر می‌زند و من نمی‌توانم در چنین آثاری بازی کنم.

بازیگر سریال معمای شاه در ادامه افزود: البته این را هم بگویم که من سخت انتخاب می‌کنم و کلاً آدم پرکاری هم نیستم. گاهی هم پیش می‌آید که نقشی را دوست دارم و می‌خواهم در آن اثر بازی کنم اما به دلایل مشکلات بودجه و نرسیدن به توافق مالی امکان ادامه همکاری برایم میسر نیست.

وی درباره فعالیت‌های کنونی خود در عرصه تئاتر تاکید کرد: بیشتر تمرکز من همواره به پرورش و کشف نیروهای جوان و مستعد بوده وهست و هم اکنون هم با گروهی از همین جوانان نمایش "کله پوک‌ها" را برای اجرا در زمستان امسال آماده می‌کنم.

به گزارش میزان،‌ شهرستانی با اشاره به ساخت مجموعه‌ای تازه برای رادیو خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مشغول تمرین نمایشنامه‌ای برای رادیو هستیم و از فردا ضبط آن را آغاز خواهیم کرد. این مجموعه برداشتی آزاد از داستان‌های هزار یک شب بوده و مطمئنم مخاطب خاص خود را جذب می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار