کد خبر: ۴۷۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۷ 12 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: به برکت انقلاب، زنان آگاه‌تر و مدیرتر و مدبرتر شدند چراکه پیش از انقلاب از هر ۴ زن یک نفر سواد داشت اما اکنون ۸۵ درصد زنان باسواد هستند.

زهرا شجاعی دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب صبح امروز (جمعه20مرداد) در اولین کنگره این حزب، با اشاره به اینکه در اندیشه دینی ما سیاست در مسیر رستگاری اخروی است، گفت: نظام‌های دموکراتیک برای استفاده از ظرفیت مردم به تحزب روی آوردند.

وی با بیان اینکه ضرورت عقب نگاه داشته شدگی زنان را در جهت تعادل جنسیتی حرکت دهیم، افزود: ما باور داریم بین زن و مرد تفاوت هست اما این تفاوت نباید منشا تبعیض باشد.

شجاعی با بیان اینکه احزاب زنان با رویکرد تخصصی به امور زنان کار خود را انجام می دهند تا عقب نگه داشتن زنان را جبران کنند.، اظهار داشت: مخالف تفکیک جنسیتی‌ای هستیم که موجب تبعیض باشد. به برکت انقلاب اسلامی زنان آگاه‌تر و مدیرتر و مدبرتر شدند چراکه پیش از انقلاب از هر 4 زن یک نفر سواد داشت اما اکنون 85 درصد زنان باسواد هستند.

به گزارش تسنیم، دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب خاطرنشان کرد: سرمایه انسانی جوشان و فعال و مطالبه گر است. اگر در حوزه‌های کاری و اقتصاد از زنان استفاده نشود ممکن است موجب ناهنجاری اجتماعی شود.

وی افزود: در بررسی و واکاری احزاب، احزابی موفق هستند که کار آموزشی می‌کنند و این سبب دوام و بقای حزب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار