کد خبر: ۴۷۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 12 August 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛سردار ایرج کاکاوند در نشست خبری با خبرنگاران استان به مناسبت روز خبرنگار گفت : با اقدامات پلیس و با مشارکت مردم و تعامل رسانه‌ها، امروز شاهد امنیت خوبی در سطح استان یزد هستیم.

پلیس استان یزد بر اساس دغدغه‌های مردم، هر سال برنامه‌ریزی‌هایی در راستای رفع مشکلات و معضلات مردم دارد و همکاران ما همواره تلاش می‌کنند از این دغدغه‌ها بکاهند.

کاکاوند  افزود : یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم استان یزد، بحث اعتیاد و خرده‌فروشی موادمخدر است که پلیس در این زمینه با اجرای طرح‌های مختلف در تلاش برای نا امن کردن فضا برای فعالیت توزیع‌کنندگان موادمخدر بوده است.

وی افزود: بر همین اساس در امسال  ۱۷ تن موادمخدر در استان یزد کشف و ۱۶ باند توزیع نیز متلاشی شد و در مجموع در زمینه توزیع و حمل موادمخدر ۲ هزار و ۲۸۸ نفر دستگیر شدند که تعدادی از آنها مربوط به باندهای متلاشی شده بوده است.

فرمانده انتظامی استان یزد  اشاره کرد : میزان کشفیات پلیس  امسال  در مقایسه با سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی داشته است که  در ریشه کنی این مواد افیونی با جدیت در حال فعالیت هستیم.

کاکاوند تاکید کرد: جرائم استان یزد در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از کاهش دو درصدی برخوردار بوده و تلاش می‌کنیم این شرایط را برای استان حفظ کنیم.

وی افزود: به رغم کاهش ۵۰ درصدی سرقت خودرو، کاهش ۱۰ درصدی سرقت منزل و کاهش ۲۷ درصدی کیف‌قاپی در یزد، شاهد افزایش سه درصدی کشف سرقت‌ها در این استان بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت : خوشبختانه با فرهنگ سازی انجام شده، شاهد ارتقاء سطح فرهنگ رانندگی در سطح استان هستیم که البته بخشی از این بهبود وضعیت مربوط به زیرساخت‌هایی است که در گذشته در یزد وجود نداشت.

سردار کاکاوند  گفت : میزان تصادفات در استان یزد در مجموع کاهش ۱۱ درصدی داشته است که امیدواریم بتوانیم با همراهی مردم شاهد کاهش بیشتر تصادفات در این استان باشیم.

وی  اشاره کرد : یکی از دغدغه‌های ما، افزایش روزافزون جرائم مجازی است به همین دلیل کنترل این بخش به شکل ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته و در سال گذشته پلیس فتای استان یزد رتبه نخست در زمینه کشف وقوع جرم را در سطح کشور داشته است.

کاکاوند یاد آور شد : قتل‌هایی که در استان یزد به وقوع می‌پیوندند نتوانسته لطمه‌ای به احساس امنیت در استان بزند و با توجه به اینکه قتل‌های واقع شده اغلب به دلیل اختلافات خانوادگی بوده است، در وضعیت امنیت عمومی جامعه خللی وارد نکرده و جای نگرانی نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار