کد خبر: ۴۷۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 12 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛فرماندار یزد با اشاره به اینکه علاقمند به تعامل و ارتباط با مردم هستیم، گفت: آماده پاسخگویی به مردم از طریق رسانه‌ها هستیم.

 مصطفی سالاری در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه فرمانداری یزد در طول یکسال گذشته با اشاره به نقش بسیار مهم رسانه ها در ایجاد تعامل بین مردم و مسئولان اظهار داشت: ما نیز علاقمند به تعامل و ارتباط با مردم و پاسخگویی به آنها از طریق رسانه ها هستیم.

وی عنوان کرد: رسانه ها می توانند با پیام رسانی خود، در راستای حل مشکلات شهرستان، هم در مسیر تحقق خواسته های مردم قدم بردارند و هم در رفع مشکلات به مسئولان کمک کنند.

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد بیان کرد: باید در زمینه فرهنگ سازی، ایجاد امکانات بهتر و جذب مشارکت مردم در بهبود وضعیت بافت تاریخی، قدم برداریم.

فرماندار یزد با اشاره به اقداماتی که برای ارتقاء فرمانداری یزد در حال انجام است نیز اظهار داشت: برنامه هایی در این زمینه داریم که هم اکنون در دست پیگیری است و در زمان مناسب در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به کار شوراها از اول شهریورماه عنوان کرد: شوراها بر اساس ابلاغ وزیر کشور فعالیت خود را در زمان تعیین شده آغاز خواهند کرد.

سالاری در مورد مصوبات شورا نیز اظهار داشت: مصوبات شورا پیش از این در یک کارگروه به نام کارگروه تطبیق مورد بررسی قرار می گرفت اما این کارگروه در سال ۹۵ به یک هیئت سه نفره به ریاست فرماندار تبدیل شد که تک تک مصوبات شورا در این هیئت مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اتفاقاتی که در حوزه فرهنگی در استان یزد رخ می دهد، عنوان کرد: در این زمینه هم مردم و هم مسئولان باید دقت نظر بیشتری داشته باشند زیرا اکنون شرایط یزد با گذشته فرق کرده و هر حرکتی که در استان انجام شود، می تواند در جذب سرمایه های خارجی اثرگذار باشد.

در این مراسم از خبرنگاران فعال در حوزه فرمانداری یزد در طول یک سال گذشته تجلیل شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار