ئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: مربی برجسته کره شمالی به مدت یکسال، مربیان و ورزشکاران این رشته را در استان یزد آموزش می دهد.
کد خبر: ۴۷۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 17 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛علی قارداشی در یزد افزود: برای حضور مربی کره ای در یزد پیگیری توسط هیات تنیس روی میز یزد با همکاری اداره کل و ورزش این استان انجام گرفته است.
وی ادامه داد: حضور مربی کره شمالی برای آموزش مربیان و ورزشکاران یزدی نقش مهمی در توسعه عملی و علمی این رشته خواهد داشت و مورد تاکید و حمایت فدراسیون است.
رئیس هیات فدراسیون تنیس روی میز بدون اشاره به زمان حضور مربی کره ای به یزد تصریح کرد: همکاری و تعامل خوبی در یزد بین هیات تنیس روی میز و علاقمندان و پیشکسوتان وجود دارد و این خود عاملی برای توفیق بیشتر است.
قارداشی بیان داشت: برای توسعه ورزش تنیس روی میز در یزد در سال های اخیر کارهای خوبی انجام گرفته و قطعا با برنامه ریزی و حضور مربیان برجسته و برگزاری مسابقات معتبر در شتاب بخشیدن به آن موثر است .
وی گفت: گسترش ورزش تنیس روی میز در گرو داشتن برنامه و جدیت است که خوشبختانه در استان یزد وجود دارد و امیدواریم روز به روز شاهد موفقیت های بیشتر باشیم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز در سفر به یزد ضمن حضور در افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور با مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولان این رشته گفت و گو کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار