سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز گفت: بازیکنان تیم فشار زیادی را تحمل کرده و حمایت هواداران دلیل اصلی پیروزی ما بود.
کد خبر: ۴۸۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷ 17 August 2017
یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت تهران، اظهار داشت: سه امتیاز ارزشمند را کسب کردیم و استرس زیادی را تحمل کردیم. در سه دیدار گذشته نتوانستیم امتیازات لازم کسب کنیم. این پیروزی برای ما می تواند ارزشمند باشد. بازی را خوب شروع کرده و به گل رسیده و در ادامه کنترل کردیم.

وی ادامه داد: روی ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم که در ادامه بازیکنان تلاش زیادی برای جبران انجام دادند. بازیکنان فشار زیادی داشتند و جا دارد از هواداران تشکر کنیم که دلیل اصلی پیروی ما بودند. آنها تیم خودشان را به خوبی حمایت کردند و به عشق این هواداران در بازی های بعدی نیز با نهایت قدرت ظاهر خواهیم شد. فوتبال رو به جلو داریم و محدودیت های در بازی امروز داشتیم. گزینه های تعویض  محدود داشتیم.

سرمربی تراکتور سازی در خصوص دریافت کارت های متعدد، گفت: بازیکنان باید شرایط تیم را درک کنند. اخطار های دریافتی بازیکنان می تواند در آینده برای تیم خوب نباشد. پیش از شروع هر دیدار با بازیکنان صحبت می کنم که این موضوع رخ ندهد. این پیروزی را راحت به دست نیاوردیم.

گل محمدی در خصوص فرزاد حاتمی و محرومیت از این دیدار، بیان کرد:حاتمی در سه دیدار گذشته یکی از بازیکنان خوب و اصلی ما بوده است. این بازیکن تمرینات خوبی را انجام داده و انگیزه زیادی دارد و همه بازیکنان نهایت تلاش خود را انجام می دهند.

وی، اظهار داشت: باید تمرینات بیشتری انجام بدهیم و خودمان را بیشر آماده کنیم. امسال شرایط خاصی داریم و باید از نظر قدرت ذهنی به شرایط بهتری برسیم. به امتیازات بیشتری نیاز داریم و باید مبارزه بیشتری داشته باشیم و امروز شروع کار بود.

سرمربی تیم تراکتور سازی، بیان کرد: این سه امتیاز را مدیون افرادی مانند علی عابدینی هستیم. پیروزی را تقدیم این هوادار می کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار