کد خبر: ۴۸۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 19 August 2017
 به گزارش «تابناک یزد» مدیر کل بحران استان یزد در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران غدیر 3دربافق گفت :با ارزیابی انجام شده فرمانداری یزد از مجموع 10شهرستان شرکت کننده با کسب امتیاز یکهزارو 286 به عنوان فرمانداری برتر در این کارگاه معرفی شد.

هادی هادی نسب به تشریح شاخص های انتخاب فرمانداری نمونه پرداخت و گفت:فعالیت های کارگاهی،کار تیمی،ارائه کارخواسته ها به نحو مطلوب،همکاری و هماهنگی،معرفی شهرستان و پیش آزمون و پس آزمون از شاخص های فرمانداری نمونه در این کارگاه بود.

وی با بیان اینکه این کارگاه به مدت 3شبانه روز با 8کلاس آموزشی در مجموع 10ساعت کارگاهی در این شهرستان برگزار شد تصریح کرد:به مجموعه مدیران شهرستان ها 14کارخواسته ارائه که این کارخواسته ها با محوریت مدیریت فرمانداران به نحو شایسته در اختتامیه این کارگاه ارائه شد.

مدیر کل بحران استان یزد هدف از برگزاری این کارگاه را ایجادزبان تفاهم بین تمامی مدیران عنوان و بیان کرد:در زمان مدیریت بحران گاهی اوقات بحران مدیریت پیدا می کند که این موضوع نقطه ضعفی در مجموعه بحران است.

هادی نسب به آموزش های داده شده به مجموعه مدیران  در این کارگاه اشاره و بیان داشت:مدیریت افکار عمومی،انتقال اجساد،نظم و انضباط و نقل وانتقادات در زمان برخی از آموزش های داده شده در زمینه تصمیم گیری مطلوب مدیران در زمان مدیریت بحران است.   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار