درمراسم گرامیداشت دهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجتی امام جمعه فقید اردکان در مسجد کوشکنو اردکان از آثار این عالم فقید رونمایی شد.
کد خبر: ۴۸۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 19 August 2017

به گزارش «تابناک یزد» آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه یزد  دراین مراسم گفت : اخلاص و تیزبینی از آن جوانانی بود که ازشاگردان مکتب علمایی چون آیت الله بهجتی هستند .

امام جمعه یزد افزود : مرحوم آیت الله بهجتی با روح لطیف شاعرانه ، عارفانه و مهربانی که داشتند با جوانان ارتباط خوبی  برقرار می کردند و اعتقادات دینی آنها را افزایش و با کلمات عرفانی ، تربیت این شهر و منطقه را با جدیت و عزمی راسخ برعهده گرفته بود .

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد :  این علما از جوانانی بودند که از طاغوت دوری و از جمله کسانی هستند که خدا آنها را هدایت کرد و صاحب عقل و منطق بوده اند.

ناصری   گفت:توصیه این علما به دانشجویان و معلمان که ارتباط تربیتی با فرزندان و جوانان دارند این است که در دنیای امروز با بالا بردن معلومات و عقلانیت خود سعی کنند بین حق و باطل جدایی قائل  شوند و هر چیزی را بدون فکر نپذیرند .

گفتنیست: در این مراسم با حضور استاندار یزد ، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه اردکان و دیگر مسئولان استان و شهرستان از آثار و نوشته های این عالم  رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار