کد خبر: ۴۸۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 21 August 2017
به گزارش «تابناک یزد» مسئول عتبات حج و زیارت استان یزد با بیان این که فرآیند ثبت نام زائرین اربعین حسینی از چند روز دیگر در یزد آغاز می‌شود، گفت: پیش‌بینی می شود در اربعین امسال بیش از 50 هزار زائر یزدی برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کنند.

«کامران بهادر» بابیان این که در چند روز آینده ثبت‌نام زائرین اربعین حسینی در استان یزد آغاز می‌شود، اظهار کرد: به متقاضیان توصیه می‌شود تا از طریق سازمان حج و زیارت اقدامات لازم را انجام داده تا از حمایت‌های این سازمان بهرمند شوند.

وی افزود: سامانه نام‌نویسی به‌گونه‌ای طراحی‌شده که زائرین محترم می‌توانند وسایل سفر خود را معین کرده و نوع آن را نیز به ثبت برسانند.

مسئول عتاب حج و زیارت استان یزد با اشاره به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده برای صدور ویزا، گفت: تا پیش از مهرماه صدور روادید از استان‌های خوزستان، مشهد، تهران خواهد بود .

بهادر با اشاره به این که دفتر موقت صدور ویزا در استان یزد راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این دفتر در استان، علاقه‌مندان به حضور در پیاده‌روی معنوی اربعین حسینی بتوانند با سهولت بیشتری اقدامات ثبت‌نام خود را انجام دهند .

این مقام مسئول در ادامه بابیان این که پیش‌بینی سازمان حج و زیارت استان یزد، نام‌نویسی بیش از 50 هزار زائر یزدی برای پیاده‌روی اربعین است، تصریح کرد: سال گذشته بیش از 26 هزار زائر اعزام شدند که با توجه به نبود دفتر صدور ویزا در استان، از سراسر کشور ویزای زائرین صادر شد .

وی، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که هزینه صدور ویزا 40 دلار است و مبلغ آن اضافه نخواهد شد و این آمادگی را نیز داریم که مانند سال 94 خدمات صدور ویزا را در استان یزد ارائه کنیم .

بهادر در پایان با اشاره به این که 63 دفتر زیارتی در استان دارالعباده است، اظهار داشت: ثبت‌نام در دفاتر خدماتی زیارتی در سطح استان یزد انجام می‌شود و مشکلی در این رابطه وجود ندارد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار