کد خبر: ۴۸۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 22 August 2017

در پي اعلام تعداد آراء نمايندگان مجلس به كابينه  دولت دوازدهم، تنها بازمانده قطار پاستور مهندس بيطرف وزير پيشنهادي يزدي تباري بود كه سابقه وزارت در دولت اصلاحات را داشت  و نهايتا با 133 راي مخالف نسبت به 132 راي موافق از اين مسير باز ماند .
اين موضوع واكنش هاي بسياري را در شبكه هاي اجتماعي بين مردم يزد در پي داشت و عمده دليل اين واكنش ها اين بود كه سيد ابوالفضل موسوي نماينده اصلاح طلب مردم يزد در جلسه مجلس به عنوان نماينده مخالف  وزير نيرو سخنراني كرد .
مهندس موسوي در شرايطي به عنوان نماينده يزد انتخاب شد كه عموم مردم ايشان را نمي شناختند  و شايد تنها دليل موفقيت ايشان در انتخابات، حمايت شوراي اصلاح طلبان يزد بود ، نماينده اي كه نه سابقه اجرايي آنچناني داشت و نه اصلا خود و  خانواده اش در يزد حضور داشتند  اما چون از جانب شورای اصلاحات تائيد شده بود بايد به مجلس مي رفت.
امروز با گذشت بيش از يك سال از انتخاب مهندس موسوي مي بينيم كه عملكرد اين نماينده هم همانند سابقه مديريتش چنگي به دل نمي زند و حتي بر خلاف باور ، به عنوان نماينده مخالف وزير پيشنهادي نيرو نطق مي كند و نهايتا اين وزير پيشنهادي يزدي ، از اين مسير  باز مي ماند  و همين مساله باعث مي شود مردم يزد  در شبكه هاي اجتماعي از خود واكنش هايي را  نشان دهند .
البته بايد اذعان داشت  كه مخالفت نماينده يزد با وزير نيرو تاثير آنچناني در راي نمايندگان نداشت و عمده دليل آن در روزهاي اخير  حواشی منفی پیرامون سدسازی در سال های گذشته و تبعات زیست محیطی آن به خصوص در دریاچه ارومیه و برخی نقاط استان خوزستان بود  اما  رنجش مردم يزد از ماهيت كاري است كه از سوي نماينده اصلاح طلب يزد انجام شده است.
افكار عمومي  از اين مساله آزرده شده است و در ذهنها اين جور قلمداد مي شود که چند راي كمتر موافقان وزير نيرو  مي توانست با نگاه مثبت نماينده شهرشان جبران شود ، كسي چه مي داند شايد همان گونه كه مردم در انتخابات شوراي اسلامي شهر  به نمايندگان دوره گذشته به دلايل مختلف نه گفتند ، در انتخابات آينده مجلس هم نظر ديگري داشته باشند .  

محمد كاظم وكيل/ كارشناس ارشد ارتباطات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار