دبیر اجرایی نخستین همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب اعلام کرد: تاکنون ٢٢٦ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه همایش آب و تراب ارسال شده است.
کد خبر: ۴۹۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 07 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛حمیدرضا صالحیه افزود: بیشترین آثار ارسالی در بخش کاریکاتور با ١٢٠ اثر بوده است. پوستر با ٨٨ اثر در رده بعدی است. آثار قابل توجهی نیز در بخش گرافیتی و طراحی جلد و کارت دعوت عروسی دریافت کردیم.
وی استقبال هنرمندان کشوری از این همایش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بیشترین آثار ارسالی از استان تهران بوده است. در مجموع تاکنون ٦٧ هنرمند آثار خود را با موضوع خانواده، تکریم سالمندان و ازدواج سالم برای شرکت در این همایش ارسال کرده اند. در این میان موضوع خانواده با استقبال بیشتری از سوی هنرمندان مواجه شده است.
صالحیه درباره حضور هنرمندان یزدی اظهار داشت: متاسفانه تنها یک اثر از یزد به دبیرخانه ارسال شده است. انتظار داریم با توجه به برگزاری این همایش ملی در یزد، هنرمندان یزدی استقبال بیشتری از این همایش داشته باشند.
دبیر اجرایی همایش آب و تراب ضمن اعلام اینکه پیش از این آخرین مهلت ارسال آثار ١٥ شهریور اعلام شده بود گفت: با توجه به خواست هنرمندان برای تمدید این زمان، مهلت ارسال تا شنبه ١٨ شهریور ماه مصادف با عید غدیر خم تمدید شده است.
گفتنی است این همایش ٢٥ شهریور ماه همزمان با روز خانواده در یزد برگزار می شود. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ٠٩١٢٨٩٦١٧١٣ تماس حاصل نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار