کد خبر: ۴۹۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 12 September 2017

به گزارش «تابناک یزد»چهلمین  نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار و جمعی از مدیران و روسای شعب بانک های استان تشیکل جلسه داد.دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد گفت: از سال گذشته تاکنون 39 جلسه کارگروه اصلی، 52 جلسه کمیته تخصصی و 557 جلسه کارشناسی برای رفع موانع تولید در استان تشکیل شده است.

علمدار افزود: در این جلسات 2325 مورد مصوبه برای رفع مشکلات تولید کنندگان در حوزه های بانکی، تامین اجتماعی، مالیاتی، گاز، برق و سایر به تصویب رسید.

وی  با بیان اینکه در سال گذشته سهم استان  درطرح بسته رونق تولید 1100 میلیارد تومان بود افزود:  تاکنون جمع پرداختی بانکها به متقاضیان تسهیلات  850 میلیارد تومان بوده که 360 میلیارد تومان آن از سیستم بهین یاب و بقیه انها پرداخت مستقیم بانکها به صنایع و تولید کنندگان بوده است.

علمدار  با اشاره به اینکه استان یزد توانست از لحاظ پرداخت تسهیلات در کشور رتبه چهارم را کسب کند افزود این  طرح همچنان درسالجاری ادامه خواهد داشت و دولت در این زمینه 20 هزار میلیارد تومان  در نظر گرفته است

بررسی نتایج کمیته تسهیلات رونق تولید از جمله موضوعات و مباحث این نشست بود.

در این نشست  همچنین اعلام شد استان یزد توانست با همکاری بانکها رتبه چهارم کشور را در زمینه ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی دریافت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار