مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به رشد 150 درصدی تشکیل سمن‌ها در استان یزد اشاره و خاطرنشان کرد: در ابتدای دولت قریب به 15 سازمان مردم‌نهاد در استان فعالیت داشت که امروز آمار آن به بیش از 42 مجموعه فعال در یزد رسیده است.
کد خبر: ۴۹۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 12 September 2017
مسعود شریعتی شامگاه بیستم شهریور در جلسه گفتگوی دولت و سازمان‌های مردم‌نهاد، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد بیش از گذشته باید مورد فرهنگ‌سازی و توجه قرار گیرد تا بتوانند در راستای اهدافشان به فعالیت بپردازند.

وی به رشد 150 درصدی تشکیل سمن‌ها در استان یزد اشاره و خاطرنشان کرد: در ابتدای دولت قریب به 15 سازمان مردم‌نهاد در استان فعالیت داشت که امروز آمار آن به بیش از 42 مجموعه فعال در یزد رسیده است.

به گزارش «تابناک یزد»مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بابیان اینکه این سمن‌ها در عرصه‌های مختلفی مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی به سازمان‌های مردم توجه بیشتری داشته باشند و جوانان را درزمینهٔ های مختلف فعالیتی که دارند با استقبال خود به ادامه فعالیتشان تشویق کنند.

شریعتی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها جوانان را در حوزه‌های مشورتی خود سهیم بدانند و از استعدادهای این عزیزان نهایت استفاده ببرند.

وی با اشاره به اینکه در اداره ورزش و جوانان هر مسئولیتی که درزمینهٔ های ورزشی به جوانان واگذار شد برخی از آن‌ها بهتر از دستگاه‌های دولتی برگزار کردند، گفت: حتی در کارهایشان مردمی‌تر عمل کردند و نتایج بسیار خوبی از این کار گرفتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افزود: اکنون به دنبال افزایش تعداد سمن‌ها در استان یزد درزمینهٔ های مختلف هستیم و در نظر داریم تا به ازای هر 5 هزار نفر یک سازمان مردم‌نهاد در استان داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار