مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان، گفت: ایجاد اشتغال در حوزه‌های تک و دیتا را با جدیت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۴۹۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 12 September 2017

به گزارش تابناک یزد، به گزارش ایسنا-منطقه یزد، «اکرم فداکار» در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اشکذر فلسفه وجودی تشکیل این نشست را بررسی جامع‌تر مسائل، مشکلات و کمبودها و نواقص دانست و بیان کرد: تسریع و تسهیل امور از جمله مهمترین اهداف بررسی مسائل حوزه ارتباطات است.

وی افزود: شناسایی نیازها، مطالبه‌گری و پیگیری مسئولین استانی از مقامات کشوری به‌منظور دریافت اعتبارات لازم برای توسعه اشتغال و کسب ‌و کارهای نو پا ضروری است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد کسب‌ و کارهای اینترنتی و توسعه و رشد در این زمینه را از اولویت‌های وزارت ارتباطات دانست و گفت: دولت دوازدهم مأموریت ایجاد اشتغال در حوزه‌ های‌تک و دیتا را با جدیت دنبال و این مهم می‌بایست در گستره کشور فراگیر شود .

فداکار بابیان این‌که در این زمینه برخی طرح‌ها فرآیند آن آغازشده است بر ضرورت حضور سایر اپراتورها به‌منظور تأمین زیرساخت‌های توسعه ارتباطی به ‌ویژه در روستاهای بخش خضرآباد تأکید کرد .

این مقام مسئول گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی 50 روستای شهرستان اشکذر تا پایان 97 در طرح «های وب» و «همت » به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند و این مهم ضرورت فراهم نمودن شرایط فرهنگی و اجتماعی مناسب همزمان با توسعه را می‌طلبد .

وی بابیان این‌که در برنامه ششم توسعه می‌بایست حجم بازار توسعه اینترنت 2.5 برابر شود اظهار کرد: در همین راستا از سال 95 تاکنون بیش از 40 طرح با اعتباری بالغ‌بر 58 میلیارد ریال در شهرستان اشکذر به بهره‌برداری رسیده است 72/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار