کد خبر: ۴۹۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 12 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ امشب ساعت 21:30 به وقت تهران در سالن استیو جابز آیفون ایکس در کنار دو گوشی دیگر و سری سه اپل واچ رونمایی می‌شوند.
بر اساس طراحی‌ و مشخصات لورفته روی آی او اس 11 در آخرین ساعات قبل از رونمایی می‌توان ویژگی‌های آیفون جدید را به شرح زیر ذکر کرد:

آیفون ایکس مجهز به آی او اس 11 با ویژگی‌های متفاوت است. آیکون‌های چند گانه، مولتی تسکینگ، گرافیک با عملکرد بهتر را روی آیفون ایکس می‌بینیم.

نمایشگر اولد ساخت ال جی طراحی جلوی گوشی را نیمه انقلابی کرده است و دوربین جلو مجهز به فناوری تشخیص چهره با سنسور سه بعدی تغییر دیگری است که روی آیفون ایکس می‌بینیم.

بر همین اساس رنگ در نمایشگر بهتر مدیریت شده و درصد صحت رنگ طبیعی بالا رفته است.

نسبت نمایشگر به بدنه مانند سامسونگ بالا رفته و 18.5:9 است تا رزولوشن 2436 در 1125 پیکسل داشته باشیم.

دکمه هوشمند روشن و خاموش در آیفون ایکس طراحی شده که با دو بار کلیک کاربر قادر به پرداخت الکترونیکی می‌شود. همچنین برای پرداخت الکترونیکی از سیستم تشخیص چهره نیز می‌توان بهره برد. فناوری سیری/ Siri نیز کمک کننده است.

دکمه هوم تبدیل به هوم بار / Home Bar می‌شود. رابط کاربری جدید در آی او اس 11 مجهز به نوار مجازی است که جایگزین دکمه هوم شده است.(چیزی شبیه  دکمه مجازی هوم روی گلکسی اس 8 و 8 پلاس سامسونگ)

تراشه A11 اپل مجهز به 6 هسته است و شاهد 3 گیگ رم روی آیفون ایکس هستیم. قدرت جادویی روی آیفون ایکس عملکرد بالایی می‌دهد.

شارژ بی سیم در آیفون ایکس تغییر بعدی است که اپل برای توسعه آن مجبور به ساخت قاب پشت به صورت شیشه‌ای شده است و مجهز به فناوری Qi است.

 به گزارش خبرآنلاین، همان‌طور که گفته شد پرداخت الکترونیکی از روی چهره کاربر در آیفون ایکس طراحی شده است و Face ID جایگزین سیستم قدیمی پرداخت می‌شود.

استاتوس بار پویا بر اساس نمایشگر بدون حاشیه در آیفون ایکس تعریف شده است و کاربر قادر به دیدن جزییات بیشتر از یک اپ یا عملیات است.

سنسور سه بعدی کارآیی های زیادی دارد که می تواند منجر به تحول در اپلیکیشن های متنوع شده و واقعیت مجازی را به عنوان محصول بعدی اپل رونمایی کند.

سوپراسلوموشن با 240 فریم بر ثانیه در ضببط ویدئویی 1080 اچ دی، ضبط 4K با 60 فریم بر ثانیه نیز روی آیفون ایکس قابل توجه است.
اگر صحت داشته باشد اپل پورت لایتنینگ را با یو اس بی تایپ سی عوض کرده است که می‌تواند در یونیورسال شدن همه گوشی‌ها در جهان کمک کننده باشد.
همچنین ایرپادز جدید، اپل تی وی 4K، ساعت هوشمند مجهز به ال تی ای نیز امشب رونمایی می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار