کد خبر: ۴۹۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 13 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران پلیس استان یزد در عملیات‌های جداگانه موفق به کشف ۱۴۸ کیلوگرم تریاک در استان شدند.

 سرهنگ محمدحسین ستوده‌­نیا اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله موادافیونی از یزد به شهرهای شمالی را دارند بررسی موضوع به ماموران اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر سپرده شد.

وی افزود: ماموران ضمن انجام کار اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی و برنامه ریزی شده خودرو سواری مربوط به سوداگران مرگ را در یزد متوقف کردند.

ستوده‌نیا تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 132 کیلو تریاک کشف و دو سوداگر مرگ نیز دستگیر و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

جاساز 16 کیلوگرم تریاک در زاپاس خودرو تیبا

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد ادامه داد: مأموران انتظامی خاتم در بازرسی از یک دستگاه تیبا، 16 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام بازرسی از خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو تیبا مظنون و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از این خودرو، مقدار 16 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زاپاس خودرو جاساز شده بود کشف شد گفت: در این مورد 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار