نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: صدور روادید عراق ویژه اربعین در استان یزد برای زائران عتبات عالیات از هفته نخست مهر ماه همزمان با 11 مرکز دیگر کشور آغاز می شود.
کد خبر: ۴۹۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 13 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛کمال دهقانی فیروزآبادی افزود: عزیمت به استانهای اصفهان یا کرمان برای اخذ روادید برای کارگزاران دشوار بود که با هماهنگی های انجام شده با ستاد اربعین در تهران، استان یزد هم به دفاتر صدور روادید اربعین اضافه شد.
وی ادامه داد: هر ساله و با فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) سیل مشتاقان زیارت حرم اباعبدالله عازم سفر کربلای معلی می شوند و با توجه به تعداد زیاد زائران از استان یزد، درخواست های زیادی برای صدور روادید این سفر در استان یزد به دفتر نماینده مردم تفت و میبد ارائه شد که با پیگیری ها این خواسته تحقق یافت.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از پیگیری و تلاش همزمان محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برای تحقق این مهم قدردانی کرد.
ثبت‌ نام برای شرکت در آیین اربعین حسینی از اواخر مرداد ماه آغاز شده است.
در آیین اربعین حسینی سال 95 افزون بر 30 هزار نفر و در سال 9 بیش از 21 هزار نفر از استان یزد شرکت کرده بودند.
در پنج ماهه سال 96 هفت هزار و 725 زائر در قالب 124کاروان شامل 109کاروان هوایی و 15 کاروان زمینی به عتبات عالیات در کشور عراق اعزام شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار