موضوع بررسی انتخاب استاندار آینده یزد به یکی از اصلی‌ترین مباحث در محافل مختلف تبدیل شده و بحث‌های متعددی در این زمینه به ویژه در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷ 16 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»با توجه به روندی که انتخاب استاندار یزد پیدا کرده، این مباحث هر روز وسعت بیشتری پیدا کرده و موضوعاتی هم که مطرح می‌شود گستردگی بالاتری پیدا می‌کند.به طوریکه گفته می شود یکشنبه یا چهارشنبه این هفته استاندار یزد در جلسه هیات دولت مغرفی می شود!

ورود شایعات به بحث انتخاب استاندار موضوعی است که از ابتدای شروع دولت دوازدهم به ویژه در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی به صورت وسیع وجود داشته و هرچه که این روند طولانی‌تر می‌شود، شایعات هم گستردگی بسیار بیشتری پیدا می‌کند.

 رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اینکه استاندار یزد تغییر می‌کند، گفت: یکی از خواسته‌ها در ارتباط با استاندار آینده یزد این است که جوان‌تر باشد.
 

سیدابوالفضل موسوی بیوکی در گفت‌‌و‌گو با  تسنیم  در ارتباط با روند انتخاب استاندار آینده یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه نمی‌دانیم وزارت کشور چه سیاستی را در این زمینه دنبال می‌کند، منتظر خبر وزارت کشور در این زمینه هستیم تا بتوانیم بر اساس این اطلاعات تصمیم‌گیری درستی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان درخواست کرده که حتما هفته آینده جلسه‌ای در این زمینه با مسئولان وزارت کشور داشته باشد و به بررسی این موضوع بپردازد و امیدواریم که این جلسه در هفته آینده محقق شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ارتباط با انتخاب استاندار برای یزد، وزارت کشور این قول را به ما داده که صد در صد انتخاب استاندار با هماهنگی و مشورت مجمع نمایندگان استان انجام پذیرد و مجمع در تمام مراحل در روند امور قرار گیرد.

موسوی بیوکی از انجام یک سری هماهنگی‌های اولیه در ارتباط با بحث انتخاب استاندار یزد خبر داد و گفت: این اقدامات اولیه صورت گرفته تا انشاالله مراحل نهایی هم با هماهنگی وزارت کشور انجام شود و بتوانیم نتیجه درستی در این زمینه بگیریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ارتباط با اینکه استاندار یزد تغییر می‌کند یا استاندار فعلی ابقا می‌شود، تا الان کسی به ما نگفته که استاندار تغییر نمی‌کند بنابراین تغییر استاندار یزد از این جهت انجام می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در ارتباط با شاخص‌های مد نظر مجمع نمایندگان استان یزد در ارتباط با انتخاب استاندار، تصریح کرد: به غیر از شاخص‌های عمومی که هر مدیر در جمهوری اسلامی باید داشته باشد و مقام معظم رهبری هم بر این شاخصه‌ها تاکید داشته‌اند، مجمع نمایندگان استان شاخص‌های ریزتری را در نظر گرفته است و بر این شاخصه‌ها اتفاق نظر به دست آمده است.

وی تصریح کرد: مدیریت قوی و کارنامه عملی خوب در ارتباط با فعالیت‌های مدیریتی که قبلا داشته از جمله ویژگی‌هایی است که حتما استاندار یزد باید از آن برخوردار باشد و مجمع نمایندگان استان یزد حتما در بررسی گزینه های استانداری یزد این موضوع را به صورت جدی مد نظر قرار می‌دهد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استفاده از نیروها و ظرفیت‌های جوانان تاکید کرد و افزود: یکی از خواسته‌های مردم استان این است که استاندار یزد جوان‌تر باشد که هم قدرت کار و هم قدرت ریسک و برنامه‌ریزی بیشتر را داشته باشد.

موسوی بیوکی با اشاره به اینکه این شاخصه‌ها در بین جوانان بسیار خوب وجود دارد، گفت: مقبولیت عمومی هم یکی دیگر از اصلی‌ترین شاخص‌هایی است که برای یک استاندار باید وجود داشته باشد چرا که اگر استاندار از مقبولیت در جامعه برخوردار نباشد خودش نمی‌تواند به درستی و شایستگی در استان فعالیت داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر اینکه مجمع بر توانمندی و شایستگی گزینه انتخابی برای استانداری یزد تاکید دارد، خاطرنشان کرد: استاندار باید یک مدیر قوی باشد و بتواند کارها را به درستی انجام دهد و مدیریت کند.

وی تصریح کرد: اولویت اصلی مجمع نمایندگان برای انتخاب استاندار این است که یک گزینه بومی باشد ولی این موضوع را هم رد نکردیم که اگر گزینه غیربومی مطرح شود به صورت صد در صد رد کنیم بلکه در این صورت هم توانمندی فرد را بررسی و بر اساس شاخص‌هایی که مد نظر مجمع نمایندگان است تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، موضوع بررسی انتخاب استاندار آینده یزد به یکی از اصلی‌ترین مباحث در محافل مختلف تبدیل شده و بحث‌های متعددی در این زمینه به ویژه در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود.

با توجه به روندی که انتخاب استاندار یزد پیدا کرده، این مباحث هر روز وسعت بیشتری پیدا کرده و موضوعاتی هم که مطرح می‌شود گستردگی بالاتری پیدا می‌کند.

ورود شایعات به بحث انتخاب استاندار موضوعی است که از ابتدای شروع دولت دوازدهم به ویژه در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی به صورت وسیع وجود داشته و هرچه که این روند طولانی‌تر می‌شود، شایعات هم گستردگی بسیار بیشتری پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار