کد خبر: ۴۹۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 16 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ سامسونگ گلکسی نوت ۸ به عنوان پرچمدار جدید شرکت سامسونگ با قیمت نجومی وارد بازار ایران شده است و به زودی پیش فروش این تلفن هوشمند به صورت رسمی در ایران آغاز می‌شود. در ادامه با کلیک برای با خبر شدن از قیمت گلکسی نوت ۸ در بازار ایران همراه باشید.

شرکت سامسونگ در اول شهریور ماه از گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود با نام سامسونگ گلکسی نوت ۸ با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه از جمله دوربین اصلی دوگانه، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵ و ۶ گیگابایت حافظه رم به صورت رسمی رونمایی کرد. سامسونگ وعده  داد تا نوت ۸ را با قیمت ۹۳۰ دلار از ۲۴ شهریور ماه به صورت جهانی عرضه کند و حالا این تلفن هوشمند پرچمدار با قیمتی نجومی به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی به صورت محدود وارد بازار موبایل شهر تهران شده است.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار کلیک در بازار موبایل تهران، موبایل گلکسی نوت ۸ با قیمت ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان برای رنگ مشکی و خاکستری ارکید (بنفش) به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی در بازار در حال فروش است. همچنین نسخه طلایی گلکسی نوت ۸ با قیمت ۵ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی وارد بازار ایران شده است.

قیمت گلکسی نوت ۸

یک فروشنده در بازار موبایل علاالدین به خبرنگار کلیک گفت: حدود یک هفته است که سامسونگ گلکسی نوت ۸ وارد بازار ایران شده و قیمت گلکسی نوت ۸ در زمان ورود ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود و با گذشت زمان دچار کاهش قیمت شده است و به زودی این گوشی با گارانتی‌های معتبر وارد بازار می‌شود.

وی در رابطه با استقبال مردم از پرچمدار جدید سامسونگ در بازار با توجه به قیمت گلکسی نوت ۸ و نجومی بودن آن گفت: در حال حاضر خریداران این موبایل فقط قشر خاصی هستند؛ در حقیقت خریداران این اسمارت فون افرادی هستند که حتی روز بعد از رونمایی و مراسم سامسونگ اقدام به سفارش نوت ۸ کردند و هزینه تمام شده گوشی برایشان مهم نبود چرا که ثروتمند هستند و قصد دارند تا بدین وسیله خاص بودن خودشان را ثابت کنند اما مردم عادی فقط سوال میپرسند که قیمت نوت ۸ چقدر است و به فردی تا به الان خرید نکرده است اما با توجه به اخباری مبنی بر عرضه رسمی و پیش فروش با قیمت پایین‌تر از چند روز آینده، قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۸ کاهش پیدا خواهد کرد و مشتریان بیشتری به سمت آن جذب خواهند شد البته این موبایل ۹۳۰ دلار قیمت دارد و قاعدتا قشر ثروتمند جامعه برای خرید آن اقدام می‌کنند.

قیمت گلکسی نوت ۸

یک منبع آگاه در بخش فروش سامسونگ به کلیک در رابطه با پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت ۸ و قیمت گلکسی نوت ۸ این گونه خبر داد که قرار است از روز شنبه  ۲۵ شهریور ماه پیش فروش موبایل هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۸ به صورت رسمی در فروشگاه دیجی کالا به مدت ۵ روز با قیمتی در حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۸۰۰ میلیون تومان آغاز و دستگاه‌ها تا ۸ مهر ماه  همراه با هدیه ویژه سامسونگ برای نوت ۸ در ایران یعنی داک Samsung DeX Station به خریداران تحویل داده شود. همچنین پرچمدار جدید شرکت سامسونگ، گلکسی نوت ۸ قرار است با قیمتی در حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ تا ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در سراسر کشور عرضه شود؛ گفتنی است که کف قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۸ در ایران پس از گذشت حدود یکسال احتمالا مبلغ ۲ میلیون و ۷۰۰ تا ۳ میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش الف، طبق گفته‌های فروشندگان پس از عرضه نوت ۸ در بازار ایران، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت خواهند داشت اما روند کاهش قیمت آن‌ها سریع نخواهد بود و نباید منتظر ریزش قیمت بزرگ پرچمداران سری S سامسونگ حداقل تا پایان مهر ماه بود.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت ۸ به شرح ذیل است:

قیمت گلکسی نوت ۸

  •  پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۸۹۵ با فرکانس ۲٫۳ و ۱٫۷ گیگاهرتز (نسخه قابل عرضه در ایران)
  • پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP20
  • صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس با لایه محافظتی گوریلا گلس نسخه ۵٫۰ و قابلیت تاچ سه بعدی و صفحه نمایش Always-on با فناوری HDR10
  • ۶ گیگابایت حافظه رم
  • ۶۴ گیگابایت کارت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت با استفاده از کارت حافظه جانبی 
  • دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی و دیافراگم ۱٫۷ و ۲٫۴ همراه با فلش LED دوگانه و قابلیت فوکوس اتوماتیک
  • دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱٫۷
  • باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و پشتیبانی از شارژ وایرلس
  • دارای قلم مخصوص S PEN جدید و پیشرفته، قابلیت پشتیبانی از سامسونگ دکس و مقاومت در برابر آب تا عمق ۱٫۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه
  • سیستم عامل اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا همراه با رابط کاربری Grace UX
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار