کد خبر: ۴۹۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 17 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»مدیر آموزش و پرورش اردکان گفت: تلاش می‌کنیم با ایجاد برخی زیرساخت‌ها، دانش آموزانی که فقط دارای مشکلات جسمی حرکتی هستند را در مدارس عادی ثبت نام کنیم.

 محمد اشرافیان در سومین جلسه ستاد مناسب سازی شهرستان اردکان در سال 96 که با هدف امکان تحصیل دانش‌آموزان معلول جسمی و حرکتی در مدارس عادی و پیگیری مناسب سازی مدارس جدید که در سال تحصیلی جدید پذیرای این دانش آموزان هستند، برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان در صدد است تا با اجرای برنامه آموزش و پرورش فراگیر دانش آموزانی را که از نظر توان ذهنی و بهره هوشی در سطح دانش آموزان عادی بوده، اما دارای مشکلات حرکتی، جسمانی و حسی هستند در مدارس عادی ثبت نام کند.

وی افزود: با توجه به اینکه برای حضور این دانش آموزان باید زیر ساخت‌های لازم از جمله مناسب سازی محیط مدرسه فراهم شود، مقرر شده سازمان نوسازی مدارس در احداث ساختمان‌ها و فضاهای جدید آموزشی این موضوع را مورد توجه قرار دهد و ملزم شده همه مدارس جدید التاسیس را مناسب سازی کند.

مدیر آموزش و پرورش اردکان ادامه داد: در خصوص مدارس قدیمی و در حال استفاده شهرستان به ویژه آن‌هایی که نیازمند تعمیرات بوده‌اند نیز سعی بر مناسب‌سازی بوده است.

اشرفیان خاطرنشان کرد: تلاش شده تا از طریق ایجاد یک کمیته بازرسی و مکاتبه با همه مدارس شهرستان نسبت به مناسب‌سازی مدارس با هدف حضور بدون مانع و آسان دانش‌آموزان کم‌توان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار