کد خبر: ۴۹۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 17 September 2017
به گزارش «تابناک یزد» نمایش «خاک شیرین» کاری از زمان ارکمان در قالب بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان 27 شهریور در پلاتو حوزه هنری یزد به روی صحنه می‌رود.
«علی جاور» اظهار کرد: نمایش «خاک شیرین» نوشته حامد مکملی به کارگردانی زمان ارکمان، محصولی از حوزه هنری یزد است که در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان حضور دارد .

وی افزود: این نمایش صبح روز دوشنبه 27 شهریور از ساعت 10 صبح به مدت حدود یک ساعت در پلاتو حوزه هنری اجرا می‌شود .

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد گفت: موضوع این نمایش درباره دختری به نام شیرین است که به دنبال برادرش در میان شهدای گمنام تازه تفحص شده می‌گردد، او در این میان خاطرات گذشته‌اش را مرور می‌کند .

این مقام مسئول تصریح کرد: حمیدمحسناوی پور، مجتبی لاله زاری، ستاره توانگر و هدی ریاحی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند .

علی جاور که به عنوان مشاور در کنار کارگردان جوان «خاک شیرین» حضور دارد، در خصوص عوامل نمایش گفت: دستیارکارگردان: حسام افروز، طراح نور: احسان نیک محضر، منشی صحنه: زهرادهقان، مدیران صحنه: امیرحسین صادقیان و وحید عارفعلی، طراح لباس: فائزه فائزی، طراح پوستر و بروشور: محسن احمدی، طراح موسیقی و آهنگساز: حسین افروز(گروه موسیقی؛ نوازنده گیتار: محمدامین خادم، تار: محمدمهدی شریفی فرد، ویلون و کلارینت: علی دشتی زاده، آوا: مهسا دهقانی)، عکاس: عزیزه شریفی، و مدیر روابط عمومی و هماهنگی: محمدرضا گلشن دیگر عوامل این نمایش هستند .

نمایش «خاک شیرین» پیش از حضور در جشنواره بیست و ششم در پلاتو حوزه هنری به روی صحنه رفته بود .

داوری آثار بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان یزد بر عهده دکتر عطاالله کوپال و هادی مرزبان از تهران و دکتر محمود دهقان‌هراتی از یزد است .

گفتنی است؛ هیات بازبینی جشنواره متشکل از صادق نصیری، محمدرضا امیرخانی و محمد محمد سیفی تعدادی از آثار را از میان ۱۲ اثر ارسالی برای شرکت در بخش مسابقه انتخاب کردند .

نشست تخصصی آسیب شناسی تئاتر یزد با حضور دکتر کوپال و جمعی از پیشکسوتان و کارشناسان و همچنین جلسات نقد و بررسی از برنامه‌های جنبی این جشنواره عنوان شده است
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار