کد خبر: ۴۹۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 18 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، جانشین مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: نخستین پرواز حجاج یزدی ظهر دیروز در قالب ۲ کاروان ۲۷۰ نفره از فرودگاه جده وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شدند.

سید‌علی‌محمد حسینی‌پور  در یزد، با اشاره به اینکه نخستین پرواز حجاج یزدی ظهر امروز در فرودگاه شهید صدوقی(ره) نشست، اظهار داشت حجاج یزدی پس از برگزاری اعمال مناسک حج و یکماه بندگی در سر زمین وحی وارد یزد شدند.

جانشین مدیر حج و زیارت استان یزد با بیان اینکه این حجاج در قالب دو کاروان 270 نفری به یزد بازگشتند، ادامه داد: در ادامه بازگشت حجاج به یزد، دو کاروان دیگر از حجاج یزدی نیز ساعت 12 امشب نیز از جده وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد می‌شوند.

حسینی پور با بیان اینکه بازگشت حجاج یزدی تا 31 شهریور ماه ادامه دارد، گفت: 2 هزار و 270 نفر شامل یک‌هزار و 94 نفر مرد و یک‌هزار و 175 حاجی زن در قالب 16 کاروان با 9 سوتی پرواز در این سفر معنوی شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مسن‌ترین حاجی یزدی 86 ساله از یزد است  افزود: کوچک‌ترین حج گزار دو برادر و خواهر از شهرستان ابرکوه  بنام رضا مختاری 12ساله و فاطمه مختاری 14ساله هستند.

جانشین مدیر حج و زیارت استان یزد خاطرنشان کرد: نخستین کاروان زائران یزدی جمعه 27 مردادماه برای انجام مناسک حج تمتع از فرودگاه شهید صدوقی به سرزمین وحی اعزام شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار