معاون توانبخشی سازمان بهزیستی عصر روز یکشنبه از مرکز جامع سالمندان نشاط این شهرستان ، ویژه نگهداری سالمندان است، بازدید کرد.
کد خبر: ۴۹۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 18 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»،حسین نحوی نژاد به همراه مدیر کل دفتر توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی در سفر به مهریز از بخش های مختلف آسایشگاه سالمندان بازدید کرد و در جریان فعالیت های آن قرار گرفت.
وی همچنین با حضور در بخش های مختلف آسایشگاه و گفت و گو با مدیر و اعضای هیات امنای آن بر اهمیت رسیدگی به وضعیت سالمندان نیازمند و تامین رفاه حال افراد زیر پوشش تاکید کرد.
معاون توانخبشی سازمان بهریستی رسیدگی به جامعه هدف با جلب مشارکت خیران و مردم نوعدوست را در کنار طرح های ملی و حمایت های دولت یک ضرورت همیشگی ذکر کرد.
نحوی نژاد تصریح کرد: دولت با همه وجود برای خدمت به معلولان و جامعه بزرگ هدف درکشور فعالیت های خوبی را انجام داده و همچنان با قوت و در قالب برنامه مدون به کار خود ادامه می دهد.
در این بازدید ها که مدیرکل بهزیستی یاستان زد و تعدادی از مسئولان اجرایی مهریز حضور داشتند ، تعدادی از سالمندان به طرح نظر و بیان مسائل و مشکلات و مطالبات خود پرداختند.
خانه سالمندان نشاط مهریز یک مرکز خیریه است که از سال 1372 به عنوان اولین آسایشگاه در استان یزد تاسیس شده و هم اکنون 100 نفر سالمند در آن نگهداری می شوند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی امروز برای شرکت در همایش کمیته های توانبخشی ، تسهیل دسترسی و مناسب سازی محیط زندگی معلولان که به مدت 2 روز با حضور 130کارشناس این سازمان ادامه دارد، وارد یزد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار