کد خبر: ۴۹۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 18 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، امام جمعه مهریز گفت: تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان محور فعالیت های فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت قرار گیرد و برای انجام آن باید همه عوامل در مدارس همکاری کنند .

حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی»  در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان با قدردانی از فعالیت های انجام شده، به اهمیت نقش فرهنگیان در جامعه اشاره کرد و افزود: تربیت دانش آموزان باید بر اساس آموزه های دینی، قرآنی و برنامه ریزی شده باشد .

وی ادامه داد: اگر تربیت بر اساس ارزش های دینی و انقلابی انجام شود، دشمنان نمی‌توانند با تهدید نرم خود نسبت به آسیب رساندن به دانش‌آموزان که آینده سازان کشور هستند، کاری انجام دهند .

امام جمعه مهریز به اهمیت برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس با همکاری بخش های مختلف و فرهنگیان در اول مهر ماه سال 96اشاره کرد و گفت: باید برنامه ها به خوبی صورت گیرد و از همه امکانات استفاده شود .

محی الدینی همچنین به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان اشاره کرد و یادآور شد: بیان خاطرات رزمندگان اسلام و رشادت های دفاع مقدس بسیار ضروری است .

همچنین فرماندار و مدیر آموزش و پرورش مهریز به وضعیت مدارس، برنامه های بازگشایی مدارس و لزوم بزرگداشت دفاع مقدس در واحدهای آموزشی اشاره کردند .

ياداور مي‌شود، در سال تحصیلی جديد حدود 9 هزار دانش‌آموز مهريزي در 100 مدرسه اين شهرستان تحصیل خواهند کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار