دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال استان یزد گفت: کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در نامه ای به مدیر عامل باشگاه فولاد یزد ، خواستار پرداخت بدهی تیم فوتبال این باشگاه به مربی سابق خود « دینکو یلیچیچ» مربوط به سال 1393 خورشیدی تا روز 29شهریور ماه جاری شد.
کد خبر: ۴۹۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 19 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»،عباس افزونی افزود: مربی کروات تیم فوتبال فولاد یزد با ارایه شکایتی نزد فدراسیون بین المللی فوتبال ، خواستار پیگیری حدود چهار میلیارد ریال طلب خود از این باشگاه شده است.
وی ادامه داد: این مربی در چند نوبت نسبت به پیگیری مطالبات خود از باشگاه فولاد یزد در سال های گذشته اقدام کرد که سابقه ، اقدام های فدراسیون فوتبال، مکاتبات انجام شده با هیات فوتبال استان یزد و تیم موجود است.
دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال استان بیان کرد: فدراسیون بین المللی فوتبال به تازگی در نامه ای به مدیر عامل باشگاه فولاد یزد خواستار پرداخت بدهی این مربی شد.
به گفته افزونی بر اساس نظر فدراسیون فوتبال در صورت هرگونه اهمال و تاخیر در پاسخگویی توسط باشگاه فولاد یزد ظرف مهلت تعیین شده ، مسئولیت عواقب آن به عهده این باشگاه خواهد بود .
باشگاه فوتبال فولاد یزد در سال ١٣٨٩-١٣٨٨ توانست در لیگ دسته دوم فوتبال ایران چهارم شود و جواز حضور در لیگ آزادگان را به دست آورد.
این تیم هفت فصل در لیگ آزادگان بازی کرد و در نهایت در فصل ١٣٩٦-١٣٩٥ به عنوان تیم نوزدهم به لیگ دسته 2 باشگاه های ایران سقوط کرد.
هم اکنون تیم فوتبال فولاد ( ترمه دستجردی ) در لیگ دسته 2 باشگاه های کشور به عنوان نماینده استان حضور دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار