کد خبر: ۴۹۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 19 September 2017

به گزارش «تابناک یزد»،معاون فرهنگی آموزش وپروش استان یزد گفت:برگزاری جشن شکوفه ها و غنچه ها  برای ورودی های کلاس اول دبستان و  پیش دبستانی که همراه با خانواده های خود برای آشنایی با فضای مدرسه  و معلمان در مدارس حضور پیدا خواهند کرد را از برنامه های چهارشنبه 29 شهریورماه اعلام کرد 

سرداری حضور تشکلهای دانش  آموزی در مزار  شهید محراب و گلزار شهداء  را از برنامه های پنج شنبه 30 شهریور ماه برشمرد  و افزود: در روز شنبه اول مهرماه زنگ مهر و مقاومت  در تمام مدارس استان نواخته خواهد شد.

 وی اشاره کرد :امسال 239 هزار و 678نفر دانش آموز در سال تحصیلی جدید در  استان تحصیل خواهند کرد که 117 هزار و 107 نفر دختر و 122 هزار و 571 نفر پسر را شامل می شود.

 سرداری با  اشاره به  اینکه در تابستان سالجاری بیش از 55 هزار دانش اموز در برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش شرکت داشته اند گفت: طرح هر دانش آموز یک مهارت در دستور کار آتی آموزش و پرورش است.

معاون فرهنگی آموزش وپروش استان یزد همچنین با توجه با همزمانی بازگشایی مدارس با دهه اول محرم و عزاداری امام حسین (ع ) شایعه تعطیلی مدارس را تکذیب کرد و افزود : هیچ مدرسه ای در استان یزد تعطیل نیست و اول مهر بازگشایی  رسمی مدارس خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار