کد خبر: ۴۹۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 21 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»،مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات با اشاره به جایگاه استان در حوزه آی‌تی گفت: یزد از استان های پیشتاز اشتغال فراگیر در حوزه آی‌تی و آی‌سی‌تی است.

 مرتضی رضایی در نشست کارگروه اشتغال استان یزد اظهار داشت: بحث اشتغال و توسعه اشتغال فراگیر در حوزه آی‌سی‌تی بین وزارت ارتباطات به صورت مشترک با وزارت تعاون دنبال می شود.

وی با بیان اینکه استان یزد نسبت به سایر استان ها وضعیت مطلوبتری در این زمینه دارد، ادامه داد: یزد در ردیف ۸ استان برتر کشور است که در حوزه آی‌سی‌تی حرفی برای گفتنن دارند.

مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات با بیان اینکه تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله زیادی داریم، عنوان کرد: بر اساس انچه که در دستور کار دولت برای اشتغالزایی در این حوزه قرار گرفته است، معتقدیم باید بر اساس تعامل و گستردگی ارتباط بین نهادها و دستگاه ها در سطح استان ها نسبت به اشتغالزایی اقدام شود.

وی با بیان اینکه اشکالاتی نیز در روند کار وجود دارد، گفت: باید همه با هم تعامل و همکاری داشته باشند و سایر ذینفعان استانی نیز تعامل و حمایت بیشتری از طرح های ارائه شده در این زمینه داشته باشند.

رضایی با تاکید بر اینکه خروجی این نشست ها و بررسی ها باید در پایان سال اقدامات و گزارشات مثبت و موثر ملموس باشد، اضافه کرد: تعامل بیشتر بین دستگاه ها موجب می شود تا در استفاده فراگیر و دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده در پایان سال بیشتر باشد و یزد را در بین استان های نمونه کشور ببینیم.

مدیرکل امور استان های وزارت ارتباطات با تاکید بر اینکه اثرگذاری آی.سی.تی در اقتصاد دنیا حرف اول را می زند عنوان کرد: در ۱۰ برند نخست دنیا که جایگاه خوبی نیز دارند، هفت برند در حوزه آی.سی.تی فعال است.

وی با اشاره به اینکه استان یزد و حتی کشور در ۴ سال گذشته رشد چشمگیری در حوزه آی.سی.تی داشته اظهار داشت: خوشبختانه در دولت اقدامات بسیار اثربخشی در توسعه زیرساخت ها در حوزه آی.تی و آی.سی.تی انجام شد و در استان یزد نیز این پتانسیل و ظرفیت وجود دارد که توسعه چشمگیری پیداکند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار