کد خبر: ۴۹۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 21 September 2017
بیش از ۲ هزار راننده مهریز نارضایتی خود را از حذف مهریز از طرح منطقه‌بندی حمل بار در مراسمی با حضور امام جمعه این شهرستان اعلام کردند.

 مدیرعامل یکی از شرکت‌های تعاونی کامیونداران مهریز در مراسم افتتاح ساختمان این شرکت با حضور امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار نفر در این شهرستان به صورت مستقیم و بیش از ۶ هزار نفر به صورت غیرمستقیم در مهریز با شغل رانندگی امرار معاش می‌کنند.

مهریزی افزود: حذف مهریز از طرح منطقه بندی حمل بار از اقداماتی است که به شکل غیرقانونی انجام شده و رانندگان و کامیونداران به این امر معترض هستند.

وی عنوان کرد: این اقدام با مصوبه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد مصوب شده و با تصویب آن، شرکت ها و رانندگان یزدی قابلیت پذیرش بارهای مهریز را دارند و این مصوبه به معضل و مشکلی برای صنف کامیونداران مهریز تبدیل شده است.

مهریزی ادامه داد: این مصوبه در بین شهرستانهای استان، تنها برای مهریز در نظر گرفته شده و قرار بوده پس از یک ماه، به صورت آزمایشی اجرا و حذف شود که اکنون شش ماه از تصویب آن می گذرد و رانندگان یزدی از سهمیه بار رانندگان مهریزی سوء استفاده می کنند.

امام جمعه مهریز در این مراسم حمایت قاطع خود را از رانندگان شهرستان اعلام و از زحمات آنها قدردانی کرد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی ضمن اعتراض به این مصوبه، قول پیگیری و حذف این مصوبه را به کمک نماینده مجلس، فرماندار مهریز و دیگر مسئولان داد و گفت: مسئولان استان نباید تبعیضی برای مهریز قائل شوند و حق ۶ هزار مهریزی را با یک مصوبه زیر پا بگذارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار