مدیرکل ثبت احوال استان یزد از تسریع در صدور کارت ملی در یزد خبر داد و گفت: کارت ملی هوشمند در یزد در کمتر از یک هفته صادر می شود.
کد خبر: ۴۹۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 21 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»،سید محمد طباطبایی در نشست شورای هماهنگی ثبت احوال استان یزد با اشاره به اینکه اغلب کارت‌های ملی که در سال‌های گذشته صادر شده‌اند، مهلت اعتبار آنها به پایان رسیده است، اظهار داشت: شهروندان یزدی باید هر چه سریعتر برای دریافت کارت ملی هوشمند مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰۰ هزار کارت ملی هوشمند در استان یزد برای متقاضیان صادر شده است، افزود: بقیه شهروندان استان نیز تا پایان سال برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند.

طباطبایی از کارت هوشمند ملی به عنوان یکی از اصلی‌ترین پیش نیازهای هویت دیجیتال یاد کرد و بیان داشت: این کارت‌ها علاوه بر اینکه از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است، برای انجام یکپارچه بسیاری از برنامه ها نیز کارآمد خواهد بود.

وی تاکید کرد: تا پایان سال آینده ۶۰۰ هزار کارت ملی هوشمند دیگر برای شهروندان یزدی صادر خواهد شد که لازم است مردم مراجعات خود به ثبت احوال استان یزد را تسریع کنند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای ترغیب شهروندان برای اقدام سریع‌تر برای اخذ کارت ملی هوشمند افزود: همشهریان می‌توانند ثبت‌نام اولیه را در منزل از طریق سامانه www.ncr.ir انجام دهند و نوبت و کد ره‌گیری خود را دریافت کرده و سپس به ثبت احوال استان مراجعه کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار