به این آموزشگاه یک روز وقت داده شد تا این بیلبوردها را پایین بیاورد.
کد خبر: ۴۹۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 22 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا از یک آموزشگاه زبان انگلیسی در زاگرب، پایتخت کرواسی خواسته است عکس او را از پوسترهای تبلیغاتی خود حذف کند.

به گزارش بی بی سی، این موسسه که "انستیتو آمریکایی" نام دارد، برای تشویق بیشتر علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی، روی بنرهای بزرگی که عکس خانم ترامپ هم در آن خودنمایی می‌کرد نوشته بود: "فقط تصور کنید با (دانستن) کمی زبان انگلیسی تا کجا ممکن است پیش بروید".


اعتراض ملانیا ترامپ به تبلیغ یک آموزشگاه زبان در کرواسی (+عکس)

وکیل همسر  ترامپ، گفته است این موسسه آموزشی نباید بدون اجازه موکلش از تصاویر او استفاده می‌کرد.

بر همین اساس به این آموزشگاه یک روز وقت داده شد تا این بیلبوردها را پایین بیاورد. این موسسه البته از ملانیا ترامپ عذرخواهی کرده است.
  
برت کمبل، موسس این آموزشگاه زبان انگلیسی که خودش اصالتا اهل بوستون آمریکاست به یکی از روزنامه‌های محلی در کرواسی گفت: "ما شاهد این روند هستیم که موج گسترده‌ای از مهاجرت از کرواسی به راه افتاده است؛ کسانی که آینده خود را در کشورهای انگلیسی زبان نظیر ایرلند، کانادا، استرالیا و امثال آن جستجو می‌کنند."

او همچنین گفته است: "اگر شما به خوبی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید در این بازارها (این کشورها) می‌توانید به خوبی پیشرفت کنید؛ و ما به شما کمک می‌کنیم."

ملانیا ترامپ متولد اسلوونی است و در شهر سونیتسا بزرگ شده است.

ملانیا ترامپ که ۴۷ سال دارد قبلا مدل بوده در سال ۱۹۹۶ میلادی وارد آمریکا شده است.

او در همان سال با دونالد ترامپ، که بیست و چهار سال از او بزرگتر است، آشنا شد و آنها در سال ۲۰۰۵ ازدواج کردند.
 
 
//عصرایران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار