با موتوری در محدوده حجمی 1.5 تا 1.6 لیتر خودرو قادر است تا با قابلیت محرک تمام چرخ یا چرخ‌های جلو براند. خودروی جدید همچنین می‌تواند به صورت هیبریدی یا پلاگین- هیبرید ارائه شود.
کد خبر: ۴۹۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲ 22 September 2017

به گزارش «تابناک یزد»، جگوار SUV "ئی- پیس" مطرح خود را در فرانکفورت معرفی کرد، خودروسازان اروپایی دیگری نیز شاسی‌بلندهای سایز متوسط خود خود را در فرانکفورت معرفی کردند که در کنار مدل‌ها و کانسپت‌های معرفی شده، تاثیرگذار نبودند. اما در این نمایشگاه خودروهای کمتر دیده شده می‌توانند اثرات بالقوه‌ای را در آینده نه چندان دور بازارهای جهان بازی کنند که احتمالا بسیاری از آنها از میان خط تولید برندهای خودروسازی خارج نمی‌شوند.

به گزارش تلگراف،برند "وی" یک تولیدکننده لوکس چینی است، که تولیداتش انحصارا به بازار خانگی‌اش تعلق می‌گیرد. از طرفی سایز غرفه‌اش در فرانکفورت نشان می‌دهد که قرار نیست این بنگاه برای مدت طولانی این روند را طی کند.

یکی از محصولات این خودروسازی VV5S نام دارد که احتمالا رقیبی ارزان برای شاسی‌بلندهای مید-سایز "ئی- پیس" یا بی‌ام‌و X3 محسوب می‌شود. طراحی این خودرو چندان باعث ترس اسب‌های بزرگ و مطرح جهان محسوب نمی‌شود، اما پوشش چرمی کابین نقطه قوت آن محسوب می‌شود و تولیدکنندگان چینی آن را تحسین می‌کنند.


چینی‌ها در نمایشگاه فرانکفورت

مدل VV5S با یک موتور بنزینی و یک مدل هیبریدی ارائه می‌شود. نسخه هیبریدی این خودرو با یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر بنزینی در کنار یک باتری لیتیومی 1.16 کیلوواتی که منبع تغذیه موتورهای محور جلو و عقب هستند، قدرتی برابر 197 اسب‌بخار ارائه می‌دهد.

خودرو برای رسیدن به شتاب صفر تا کیلومتر به 8.7 ثانیه زمان نیز دارد.

با تمام این ویژگی‌ها به نظر می‌رسد این خودرو تهدید جدی برای آینده به شمار نمی‌آید. از طرفی به نظر می‌رسد این خودروسازی با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌اش مراحل پیشرفت را سریعا طی کند.

اما در کنار غرفه "وی"، چری با SUV دیگری در ابعاد "ئی- پیس" رقابتی‌تر نشان می‌دهد. گفته می‌شود، این شاسی‌بلند جدید که "اکسید TX" نام دارد به زودی وارد بازار اروپا خواهد شد. هرچند زمان قطعی آن مشخص نیست.

چینhttps://asriran.com/files/fa/news/1396/6/30/741614_168.jpgی‌ها در نمایشگاه فرانکفورت

چری یکی از بزرگترین خودروسازان چینی است و برنامه‌های بلندپروازانه‌ای را برای پلت‌فرم M3X دارد که "اکسید TX" روی آن قرار گرفته است.

با موتوری در محدوده حجمی 1.5 تا 1.6 لیتر خودرو قادر است تا با قابلیت محرک تمام چرخ یا چرخ‌های جلو براند. خودروی جدید همچنین می‌تواند به صورت هیبریدی یا پلاگین- هیبرید ارائه شود.

مدل جدید چری کمی اغراق‌آمیز است. اما تفاوت‌های این خودرو در بازار می‌تواند آتش فروش این خودروها را کمی داغ کند. پوشش‌های درونی خودرو نیز به گونه‌ای است که رضایت نسبی شما را بر می‌انگیزاند.

از حیث طراحی، در بدنه‌ این خودرو می‌توان همان خطوطی را دید که معمولا در طراحی شاسی‌بلندها به کار می‌روند؛ ضمن اینکه بخش جلویی این خودرو شباهت‌هایی نیز با لندروور دیسکاوری دارد. در داخل کابین یک نمایشگر بزرگ مربوط به سیستم ارتباطی و رسانه‌ای خودرو نصب شده است که در بخش پایینی آن، کنترلرهای مربوط به سیستم تهویه‌ی مطبوع قرار دارند.
 
 
//عصر ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار