«به وقت شام» درباره داعش و تهدیدات تکفیری‌هاست که تنها دو بازیگر مرد ایرانی در آن حضور دارند.
کد خبر: ۴۹۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ 22 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، جدیدترین فیلم بلند حاتمی‌کیا با موضوع جنایات داعش و تکفیری‌ها که تعداد زیادی بازیگر خارجی دارد، با زبان اصلی فارسی به مخاطب ارائه می‌شود.

فیلمبرداری جدیدترین اثر بلند سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا با عنوان «به وقت شام» که از اوایل خرداد امسال آغاز شده بود، پس جلسه‌های متعدد، سه‌شنبه شب گذشته در لوکیشن‌های شهر تهران به پایان رسید.

این اولین فیلم حاتمی‌کیا است که تعداد بازیگران خارجی آن بیشتر از بازیگران داخلی است و البته همه آنان به زبان اصلی فارسی صحبت می‌کنند.

همچنین مراحل فنی این اثر همزمان با فیلمبرداری پیش رفته است.

فیلم سینمایی «به وقت شام» به گفته محمد خزاعی (تهیه کننده) اثری با پروداکشن سنگین است که در صورت آماده شدن نسخه نهایی و دلخواه سازندگان آن در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت وگرنه کیفیت که مهمترین اصل به حساب می آید را فدای مقوله‌ای دیگری نخواهند کرد. بخش‌هایی از فیلم حاتمی کیا در دکورهای ساخته شده در شهرک دفاع مقدس و صحنه‌هایی مربوط به باند فرودگاه بود که فیلمبرداری شد.

«به وقت شام» یکی از آثار مهم با موضوع داعش است که از اهمیت خاصی برخوردار بوده و تدوینش توسط مهرداد خوشبخت انجام می‌شود.

فیلمبرداری فیلم برعهده مهدی جعفری بود و هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان از بازیگران ایرانی فیلم‌ هستند و جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

محمد خزاعی پیش از این فیلمی با نام «امپراطور جهنم» درباره چگونگی شکل گیری تکفیری‌ها را تهیه کرد و «به وقت شام» دومین فیلم درباره داعش و تکفیری‌ها در کارنامه این تهیه‌کننده به شمار می‌آید.

«به وقت شام» درباره داعش و تهدیدات تکفیری‌هاست این فیلم که تنها دو بازیگر مرد ایرانی در آن حضور دارند؛ یکی از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال ۹۶ است و به نظر می‌آید جزو مهمترین آثار این سازمان در سال جاری است.
 
//باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار