جنسیس با معرفی آخرین نسل از G70 های خود یک سدان لوکس متوسط را ارائه کرده است.
کد خبر: ۴۹۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶ 23 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، قبل از آنکه جنسیس G70 معرفی شود، این برند لوکس که بیشتر روی خودروهای لوکس G80 و حتی G90 مانور می‌داد. اما اینک جنسیس با معرفی آخرین نسل از G70 های خود یک سدان لوکس متوسط را ارائه کرده که قرار است از میان دریای خودروهای این بخش با بزرگانی مانند بنز کلاس C ، بی‌ام‌و سری 3، آئودی A4 و آلفا رومئو جولیا رقابت خواهد کرد. اما چگونه امکان دارد یک تازه وارد کره‌ای امکان رقابت با برندهای اروپایی را پیدا کند.

از نظر ظاهری باید این سدان کره‌ای یک خودروی خوش تیپ است. البته ظاهر خودرو از برادران G80 و G90 قدیمی‌تر سرهم‌بندی شده است. با این حال جلو پنجره بزرگتر در زبان بدن آن را اسپورت‌تر نشان می‌دهد. از طرفس انحناهای بدنه و نوارهای کرومی آن را شبیه مدل esque اینفینیتی نشان می‌دهد. از نمای عقب نیز می‌توان ترکیبی بی‌ام‌و سری 2 و مرسدس بنز کلاس E را دید.

قدرت‌نمایی کره‌ای‌ها در برابر مدعیان اروپاجنسیس G70 2018 در مقابل رقبای اروپائی

قدرت‌نمایی کره‌ای‌ها در برابر مدعیان اروپا/جنسیس G70  در مقابل رقبای اروپائی (+عکس)

قدرت‌نمایی کره‌ای‌ها در برابر مدعیان اروپا/جنسیس G70  در مقابل رقبای اروپائی (+عکس)

بی‌ام‌و سری 3 و آئودی A4 تا حدی یادآور پیشینیان خود هستند. A4 بیشتر زاویه دار با مجموعه‌ای از خطوط راست و مستقیم است، اما الفا و مرسدس از خطوط نرم و انحنادار بهره می‌برند. بی‌ام‌و سری 3 نیز محافظه‌کارانه‌تر ظاهر شده و با استفاده از جلوپنجره کلیوی شکل خود ظاهر مینیمالیستی خود را حفظ کرده است.

آلفا یکی از رقبای جدی جنسیس


قدرت‌نمایی کره‌ای‌ها در برابر مدعیان اروپا////جنسیس G70 2018 در مقابل رقبای اروپائی

کابین G70 جائیست که بیش از هر جای دیگر در خودرو عرصه رقابتی خود را با ژرمن‌ها را نشان می‌دهد. یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، مواد درجه یک در ترکیب با آلومینیوم سبک، پنل‌های چرمی بدنه در و چرم ناپا برای صندلی‌ها در G70 از مواردی است که G70 را رقابت‌پذیر می‌سازد.


فضای درونی امیدوار کننده به نظر می‌رسد، شاید بتواند ضربه‌ای به رقبای اروپایی باشد. اما قطعا پرداخت‌ها و طراحی فوق‌العاده بنز و زیبایی شناسی پیشرفته و فناورانه A4 تحسین شما را برمی‌انگیزاند.

مرسدس بنزکلاس E یکی دیگر  از رقبای جدی جنسیس

قدرت‌نمایی کره‌ای‌ها در برابر مدعیان اروپا////جنسیس G70 2018 در مقابل رقبای اروپائی

جنسیس، G70 در نسخه استاندارد، به یک پیشرانه‌ چهار سیلندر دو لیتری توربو، با قدرت ۲۴۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۳ نیوتن‌متر مجهز شده است.


پیشرانه‌ی ۶ سیلندر V شکل ۳.۳ لیتری با توان خروجی ۳۴۶ اسب بخار و گشتاور ۵۱۰ نیوتن‌متر، به‌صورت آپشن در دسترس خواهد بود.
این خودرو G70 با پیشرانه‌ی V6 و با حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت، در زمان ۴.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که بسیار ایده‌آل است؛ البته جزئیات زیادی از عملکردی پیشرانه‌ی استاندارد اعلام نشده است.

جنسیس G70 با این قدرت بین مرسدس بنز C300 با توان 241 اسب‌بخار و جولیای 280 اسب‌بخاری قرار می‌گیرد.
رقابت خودروی چشم بادامی‌ها با امکانات و  فناوری‌های جدید با انواع اروپائی ها کمی عجیب به نظر می‌رسد و شاید اعتماد عمومی جامعه جهانی به این مقوله چندان وجود نداشته باشد. اما نکته جالب در G70 این است که ما با یک خودروی خوب و رقابت‌پذیر روبه‌رو هستیم که برای عرضه در عرصه‌‌های جهانی خود را اثبات می‌کند.
 
 
//عصرایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار