فراکسیون امید مجلس با صدور بیانیه‌ای سخنرانی‌های بی‌منطق رئیس جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را در راستای تلاش آنان برای پنهان کردن شکست‌شان در پروژه ایران هراسی دانست.
کد خبر: ۴۹۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 22 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، فراکسیون امید مجلس در واکنش به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا و نخستوزیر رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای را صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنرانی های سرشار از خشم و بی منطق سران امریکا و رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد و در مقابل دیدگان همه مردم جهان، به روشنی نشان داد که متولیان پروژه ایران هراسی در جهان، چگونه با دستانی خالی، در حال تلاش برای پنهان کردن شکست این پروژه هستند.

صدای آنها در بین نمایندگان همه کشورهای جهان، منزوی ترین صداها بود و تظاهر دروغین آنها درباره دلسوزی برای مردم ایران، چنانکه خود نیز به دروغ بودنش ایمان دارند، در میان مردم ایران نیز جز برای دستمایه طنز و استهزاء، خریداری نیافت. باری مردم ایران، سالهاست که بدون چشمداشت به چنین سخنان مزورانه ای، راه خود را یافته اند و هرگاه نیاز به تغییری داشته اند، صندوقهای رای را محمل این نیاز دانسته اند.

اینک فراکسیون امید مجلس که نتیجه همین اراده بزرگ و میل ترقی خواهانه ملت شریف ایران بوده است، با محکوم کردن سخنان رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا و همچنین سخنان مضحک فردی که زمامداری اش در مناطق اشغالی، قائم به کشتار مردم و غصب اراضی آنهاست، اعلام می کند که نه تنها مسائل داخلی کشور ما، بلکه حتی روابط کشورهای منطقه نیز جای دخالت بیگانگان و زورگویان نیست و ما همانگونه که در درون کشور خود با انتخاب دولتی مقتدر، مردمسالاری دینی را به بهترین نحو در معرض دید جهانیان قرار داده ایم، در عرصه بین المللی نیز با ثبت برجام به عنوان نقطه عطفی در تاریخ روابط بین الملل، ثابت کرده ایم که با منطق گفتگو و تاکید بر راهبرد برد-برد می توانیم پیام آور صلح و رفع منازعات در جهان باشیم.

قطعا چنین ملت و چنین نظامی، در رابطه با همسایگان و هم کیشان خود نیز، تحت تاثیر کارشکنی های بدخواهان نخواهد بود و پرچم مبارزه با افراطی گری در هرجای جهان را بر زمین نخواهد گذاشت و بدون تردید وجدانهای بیدار و آگاه در پارلمانهای کشورهای مختلف دنیا نیز صدای جنگ طلبی و خشونت ورزی و افراط گرایی ترامپ را برنخواهند تابید. صدایی که آمریکا هراسی را بیش از پیش در دنیا رواج خواهد داد.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی
 
 
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار