استاندار یزد با بیان اینکه مدارس، کانون های شخصیت سازی آیندگان جامعه هستند گفت: شخصیت هایی که از مراکز آموزشی سر بر آورده اند رشد، بالندگی و اقتدار کشور را به دنبال دارند.
کد خبر: ۴۹۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 23 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، سید محمد میرمحمدی  در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در مجتمع آموزشی دخترانه امام حسین (ع) میبد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت: اول مهر آغاز یک حرکت سرنوشت ساز است.
وی، پرسشگری، خلاق بودن، صبوری، تعامل و گفت و گو ، مهربانی و صمیمت، مشارکت جویی و خرد جمعی را از ویژگی های دانش آموزن برشمرد و اظهار کرد: دانش اموزان باید به این ویژگی ها توجه داشته باشند تا کشور توسعه یابد.
وی با بیان اینکه معلمان نقش یاد دهی و آموختن دانش آموزان را برعهده دارند افزود: معلمان باید سعی کنند برای شناخت استعداد دانش آموزان دقت لازم داشته باشند و ارتباط مستمری با اولیاء آنها برقرار کنند.
استاندار یزد با بیان اینکه فضاهای آموزشی به نحوی باشد که نظم پذیری را در دانش آموزان رقم بزند یادآور شد: انضباط یکی از مسائل اساسی در امور است که اگر آن را ترویج بدهیم جامعه نظم پذیر می شود.
وی خاطر نشان کرد: دانش اموز تا ریسک نکند موفق نمی شود از این رو باید با محول کردن بسیاری از امور به دانش آموزان زمینه رشد و بالندگی انها را در کشور فراهم کرد.
میرمحمدی با اشاره به نقش خیرین در توسعه فضاهای اموزشی گفت: خیرین با سرمایه گذاری بسیار خوب، در زمینه های علمی، بهداشت و درمان و فرهنگ، موجب توفیقات بسیار خوبی در کشور می شوند.
240 هزار دانش آموز استان یزد همزمان با دیگر نقاط کشور، امروز راهی کلاسهای درس شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار