اولین نشست خبری سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور خبرنگاران و اهالی مطبوعات در حال برگزاری است.
کد خبر: ۴۹۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 25 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، نشست خبری سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز دوشنبه سوم مهر ماه در حال برگزاری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش پرسش ها و پاسخ ها در پاسخ به سوالی درباره رفتارهای فراقانونی مانند لغو کنسرت‌ها در حوزه موسیقی گفت: مسلما اینطور است که کشور را باید با قانون اداره کرد. قانون بد بهتر از بی قانونی است و هیچ رفتار فراقانونی با هیچ استدلالی پذیرفتنی نیست این رویکرد من است و با همین رویکرد در حال گفتگو هستیم.

وی افزود:‌ در همین راستا گفتگوهای موثری با مجموعه ها داشته ایم که امیدوارم این گفتگوها که قسمت های روشنی داشته به نتیجه برسد و هیج کار غیرقانونی انجام نشود و قانون مبنای عمل همه باشد. فکر می کنم گفتگو ها می تواند به ثمر بنشیند.

صالحی خطاب به رسانه ها گفت: البته نکته مهم این است که رسانه ها هم باید وزن خبر را بدانند و اغراق کردن درباره هر موضوعی می تواند اعتماد ما را از بین ببرد. مثلا باید به این مساله توجه کنیم که مجوزهای زیادی ارایه شد و در مواردی هم لغو مجوز داشته ایم که نسبت آن به تعداد مجوزها اندک بوده است. نباید فضا را جوری کرد که اینگوونه القا شود که اجراهای صحنه ای در کشورمان انجام نمی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: البته لغو یک مجوز هم غلط است و باید به راهی برویم که مردم، حاکمیت را به عنوان نظام بشناسند نه یک فرد. در گفتگوهایی که داشته ایم به همین نکته رسیدیم که ما مسئولان باید خودمان مسایل را حل کنیم و مردم را گرفتار مسایل خودمان نکنیم و همین موارد محدود را هم باید به صفر رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار