کد خبر: ۵۰۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 10 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،مرحله‌ استانی بیستمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با تجليل از قصه‌گويان برتر بخش‌هاي مختلف خاتمه يافت.این جشنواره در بخش‌های پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، رضوی، نوجوان، فراگیر، آزاد و مربیان برگزار و در نهايت از 10 قصه‌گوی برتر تجلیل شد .

در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها؛ «نعیمه جدی» با قصه «الم بلم بو»، در بخش‌نوجوان؛ «سجاد اسماعیلی» با قصه «زبان‌حیوانات»، «ساجده قاسمی» با قصه‌ «گنج بد بو» و در بخش‌رضوی؛ «نعیمه بیدمشکی« با قصه‌ «انتظار شیرین» به عنوان قصه‌گویان برتر معرفي شدند.

قصه‌گویان برتر دو بخش پدربزرگ و مادربزرگ‌ها و نوجوانان به طور مستقیم راهی مرحله‌ کشوری جشنواره و برگزیده بخش رضوی نیز به طور مستقیم راهی جشنواره‌ بین‌المللی امام‌ رضا‌(ع) خواهند شد .

«هانیه زارع» با قصه‌ی «وزیرشیر» به عنوان قصه‌گوی برتر بخش فراگیر شناخته شد که او نیز مستقیم راهی مرحله‌ کشوری جشنواره خواهد شد .

«محترم جره‌ئی» با قصه‌ی «گوساله لج‌باز»، «مصطفی‌حدادی» با قصه‌ی «حمال ‌رمال»، «فرزانه قاسمی» با ‌قصه‌ی‌ «بز‌اخفش»، «فریبا قیومی‌زاده» با قصه‌ی «خروس و گردودزد» و محمدعلی مومنی‌زاده با قصه‌ی«کشاورز و خروس» به عنوان قصه‌گویان برتر بخش‌هاي آزاد و مربیان معرفی شدند و به مرحله‌ی منطقه‌ای بیستمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافتند.

برگزیدگان این مرحله از جشنواره، قرار است 28 تا 30 آذرماه در مرحله بعدی رقابت که به میزبانی کانون پرورش فكري كودكانو نوجوانان استان یزد برگزار خواهد شد، حضور یابند .

مرثیه‌خوانی «محمدمهدی ‌دریاباز» عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری و تجلیل از فرزندان مدافعان حرم، پخش کلیپ از نقالی «ابوالفضل‌ ورمزیار» از نقالان و پرده‌خوانان نامی کشور، از دیگر برنامه‌های آیین ‌اختتامیه مرحله استاني بیستمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی استان یزد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار