رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال یزد گفت: 22 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی این استان در رده های مختلف سنی در 2 بخش آقایان و بانوان در مسابقات مختلف کشوری حضور دارند.
کد خبر: ۵۰۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 11 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»علیرضا میرجلیلی افزود: از این تعداد ، 12 تیم در لیگ های مختلف فوتبال ساحلی ، چهار تیم در لیگ فوتبال و بقیه نیز در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های کشور حضور دارند.
وی اظهار کرد: تیم های مقاومت گلساپوش یزد ، ایفاسرام و کویر اردکان در لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور و تیم های نونهالان و نوجوانان نوین فولاد یزد در لیگ برتر فوتبال حضور دارند.
رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال یزد خاطر نشان کرد: هر چند این استان در حال حاضر در لیگ های دسته اول و دوم باشگاه های کشور تیم فوتبال ندارد ولی تیم سنگ آهن بافق به عنوان نماینده استان در لیگ سه ، مسابقات خود را برگزار می کند.
میرجلیلی یادآور شد: علاوه بر تیم های مختلف استان در لیگ های کشوری که حضور دارند حدود 100تیم نیز مسابقات خود را در رده های سنی مختلف در فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استان برگزار می کنند.
وی تصریح کرد: به تازگی جشنواره زیر 14 سال فوتبال ساحلی یزد با حضور 6 تیم برگزار شد و در آینده نزدیک این جشنواره برای سایر رده های سنی و امید نیز برگزار می شود.
وی افزود: تمام مسابقات استانی و برون استانی فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی بر اساس تقویم اجرایی فدراسیون فوتبال و با پیگیری هیات فوتبال استان یزد انجام می شود.
این مسئول به اهمیت ساماندهی مدارس فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین برگزاری لیگ های منظم و مستمر استان با همراهی بخش خصوصی و حامیان مالی تاکید کرد.
میرجلیلی گفت: به رغم اهمیت تشکیل باشگاه های قوی در استان هنوز در این زمینه مهم توفیق چندانی حاصل نشده است ،باید با مشارکت افراد دلسوز و علاقه مند و در چارچوب مقررات اقدام شود.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد که حدود 20 هزار نفر آنها در طول سال در رشته های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی فعالیت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار