کد خبر: ۵۰۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 16 October 2017
 به گزارش «تابناک یزد»،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از کشف ۱۴۷ کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس این استان در بازرسی از یک دستگاه تریلی "ولوو" خبر داد.

سرهنگ محمدحسین ستوده‌­نیا اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس این استان علاوه بر کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کانتینردار "ولوو" مشکوک شده و خودرو را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی از این تریلی 147 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و دو متهم نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد تصریح کرد: متهمان قصد انتقال این مواد مخدر به یکی از شهرهای شمالی کشور را داشتند که با تیزهوشی ماموران این استان شناسایی و دستگیر شدند.

کشف  394 گرم هروئین و یک کیلوگرم تریاک در بافق

وی ادامه داد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق در عملیاتی 394 گرم هروئین و یک کیلوگرم تریاک را کشف و چهار نفر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد در این رابطه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در راستای گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

ستوده‌نیا افزود: در بازرسی از خودرو 394 گرم هروئین و یک کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه چهار نفر را دستگیر کردند و پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار