استاندار یزد گفت: پرهیز از سفرهای غیر ضروری درون و برون شهری توسط خودرو از سوی شهروندان یکی از موارد مهمی است که می تواند نقش اساسی در کاهش مصرف سوخت و فرآورده های نفتی در استان و کشور داشته باشد.
کد خبر: ۵۱۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸ 19 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،سید محمد میرمحمدی  در دیدار مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور ، ضمن تشکر از فعالیت های انجام گرفته افزود: همه دستگاه ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی باید با همکاری، همفکری و همیاری یکدیگر فرایند جامع کاهش مصرف سوخت در کشور را تقویت نموده و در این راستا حرکت کنند.
وی ، فرهنگ سازی در زمینه مصرف درست و صحیح سوخت توسط مردم را از مسائل ضروری ذکر کرد و خاطر نشان نمود: باید از منظر فکری و نگاه باورمند و آینده نگر مردم این موضوع که مصرف بالای سوخت می تواند در دراز مدت آسیب های جدی به منابع درآمدی کشور از یک سو و مباحث سلامت و بهداشت مردم و محیط زیست از سوی دیگر وارد کند تبیین شود و دولت با مشارکت و همراهی نهادهای مدنی و تشکل های مردمی به سمت تقویت فرایند کاهش مصرف سوخت در جامعه حرکت کند.
استاندار یزد در پایان ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور و آرزوی توفیق برای مدیر فعلی و سابق این شرکت در استان، ابراز امیدواری نمود تا با اطلاع رسانی دقیق و فرهنگ سازی مناسب از سوی خانواده ها، آموزش و پرورش ، رسانه ها و معتمدین مردم بیش از پیش شاهد مصرف بهینه سوخت در کشور و استان یزد باشیم.
همچنین در ابتدای این دیدار که عبدالرضا انتظاری و فرازمند ، مدیران فعلی و سابق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان یزد نیز حضور داشتند، منصور ریاحی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور گزارشی از عملکرد این شرکت در کشور و استان ارائه نمود.
وی استان یزد را به دلیل موقعیت قرارگرفتن در چهار راه عبور و مرور مسافر در کشور و وسعت آن جزو پنج استان دارای بیشترین مصرف سوخت در کشور دانست و خاطر نشان نمود: دولت تمام تلاش خود را برای کاهش مصرف سوخت که می تواند نقش عمده ای هم در ذخیره منابع مالی کشور و هم در کمک به مباحث زیست محیطی و بهداشتی داشته باشد به کار گرفته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار