شهردار گرمسار خبر داد
شهردار گرمسار از پیشرفت بیش از 30 درصدی احداث پارک چهار هکتاری گرمسار در قسمت شمالی شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۱۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 19 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، یاسر عربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که در آینده اجرا خواهد شد، طرح یکسان‌سازی نمای واحدهای تجاری میدان امام خمینی (ره) این شهر است.

وی تصریح کرد: برای تحقق این کار بزرگ نیازمند مشارکت جمعی کسبه این منطقه هستیم و امیدواریم که با تعامل و همکاری همه‌جانبه این عزیزان بتوانیم نسبت به اجرای این طرح برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

عربی از احداث و بهره‌برداری پارک چهار هکتاری گرمسار در قسمت شمالی شهر خبر داد و تصریح کرد: عملیات ساخت این پارک بزرگ در حدفاصل میدان استاندارد تا میدان شهید تفضلی گرمسار آغاز شده و تاکنون بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم بتوانیم با تأمین منابع مالی و کمک و مساعدت مسوولان شهر، هر چه سریع‌تر شاهد تکمیل و بهره‌برداری این مجموعه بزرگ باشیم.

شهردار گرمسار یادآور شد: قرار داشتن شهر گرمسار بر سر راه اصلی و پرتردد تهران- مشهد و نیز وجود منطقه ویژه اقتصادی در این شهر به‌عنوان نقاط قوت برای ما محسوب می‌شود و باید با یک برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند تلاش کنیم تا از این ظرفیت عظیم در جهت رشد و توسعه شهر استفاده کنیم و تحقق این امر جز با همدلی و تعامل و البته مطالبه‌گری نسبت به خواسته‌ها و نیازهای شهری امکان‌پذیر نخواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار