کد خبر: ۵۱۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 24 October 2017
علیرضا فلاح زاده، دبیر چهاردهمین دوره مسابقات قرآن  و عترت رسانه ملی در استان یزد اظهار کرد: این دوره ویژه کارکنان شاغل، بازنشسته صدا و سیما و خانواده آنها است.
وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در رشته حفظ یک جزء، ۵ جزء ‌و حفظ سوره‌های نور و مومنون، مسابقه کتبی مفاهیم و معاف اهل‌بیت(ع) (ویژه بزرگسالان)، قرائت قرآن کریم (ویژه برادران)، ترتیل‌ (ویژه خواهران)، حفظ یک جزء (ویژه ۷ تا ۱۵ سال) و حفظ ۱۰ سوره کوتاه جزء ۳۰ قرآن کریم (ویژه خردسالان ۴ تا ۷ سال) شرکت نمایند. 
دبیر چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در استان یزد گفت: این مسابقات بخش جانبی نیز دارد که شامل مسابقات خوشنویسی و کتابت یک آیه یا یک سوره قرآن، فیلم کوتاه ۱۱۴ ثانیه‌ای با موضوعات قرآنی و پژوهش های قرآنی است.
فلاح زاده افزود: این مسابقات زیرنظر بخش فرهنگی اداره کل روابط عمومی صدا و سیما که هریک از همکاران می توانند در رشته شفاهی و مسابقه کتبی از کتاب انسان ۲۵۰ ساله بیانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی- مبارزاتی ائمه معصومین ع صفحات ۲۷ تا ۳۵۰ به سوالات پاسخ دهند. 
وی ادامه داد: در بخش جنبی شرکت کنندگان می توانند کتاب(تالیف، ترجمه و گردآوری) ، پایان نامه و مقالات چاپ شده در مجلات با موضوعات قرآنی در طول سال های ۹۴ و ۹۵ چاپ شده را به دبیرخانه ارسال نمایند.
فلاح زاده افزود: فیلم کوتاه ۱۱۴ ثانیه ای نیز در قالب آنونس، مستند، تیزر، داستانی و انیمیشن با موضوعات قرآنی به دبیرخانه ارسال نمایند.
وی گفت: در بخش خوشنویسی نیز یک آیه یا سوره قرآن کریم در برگزاری مرحله اول مسابقات در برگه مخصوص به صورت نستعلیق و شکسته نستعلیق خوشنویسی نموده و به دبیرخانه ارسال نمایند.
مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد گفت: علاقه‌مندان به حضور در این مسابقات می‌توانند  تا ۱۰ آبان‌ماه با مراجعه به سایت quranpr.irib.ir ضمن کسب اطلاعات نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی همچنین از تمدید ثبت نام در این دوره از مسابقات خبر داد و تصریح کرد: زمان ثبت نام مسابقات تا ۳۰ شهریورماه بود ولی به درخواست‌ کارکنان و همکاران صدا و سیما، ثبت‌نام تا ۱۰ آبان‌ماه ادامه یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار