مدیر سازمان حج و زیارت استان یزد از مردم خواست تا درصورتی‌که قصد ثبت‌نام در سامانه سماح و حضور در مراسم اربعین رادارند هرچه زودتر اقدام کرده و آن را به ایام پایانی موکول نکنند.
کد خبر: ۵۱۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 24 October 2017

به گزارش «تابناک یزد»علی‌اصغر شریفی  گفت: تاکنون 20 هزار و 400 یزدی برای زیارت کربلای معلی در ایام اربعین نام‌نویسی کرده‌اند که تا امروز برای هشت هزار و 300 نفر ویزا صادر شده است.

مدیر سازمان حج و زیارت استان یزد با اشاره به اعتبار سه‌ماهه ویزاها تصریح کرد: مردم می‌توانند تا 48 ساعت پیش از روز اربعین ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی در ادامه افزود: سازمان حج و زیارت استان نام‌نویسی 30 هزار نفر را در نظر داشته که با توجه به نام‌نویسی روزانه دو هزار نفر، قطعاً  شاهد نتیجه‌ای بالاتر از این برآورد خواهیم بود، البته همکاران ما در استان تمام تلاش خود را برای تسریع در رفع امورات مردم به کار بسته و اجازه بروز مشکلات در امور اداری را نخواهند داد.

این مقام مسئول بیان کرد: البته تأمین رفاه زائران اربعین امری است که ستاد بازسازی آن را برعهده‌گرفته است ولی سازمان حج و زیارت استان یزد در نظر دارد از زائران محترم در مرز چذابه پذیرایی مناسب را به عمل آورده و تمهیدات لازم نیز در این راستا اندیشیده شده است تا با انواع نوشیدنی و شیرینی‌های ویژه استان یزد شیرینی راه را برای زائران افزایش دهد.

شریفی همچنین اذعان کرد: زائران می‌توانند تا یک ماه در عراق سکونت داشته باشند؛ اما با توجه به حضور گسترده عاشقان حضرت اباعبدالله علیه‌السلام در ایام اربعین در کشور عراق، از مردم می‌خواهیم تا زیاد در خاک عراق نمانده و طی چند روز  به میهن اسلامی بازگردند.

وی در همین راستا از کسانی که با پای پیاده خود را به مراسم اربعین  در کربلا می‌رسانند خواست تا با کسب آمادگی لازم حضور یافته تا در طور مسیر دچار مشکلات جسمی نشوند.

مدیر سازمان حج و زیارت استان یزد تصریح کرد: از زائران محترم می‌خواهیم تا با همکاری و کمک به یکدیگر به‌ویژه افراد سالمند و کودکان تلاش کنیم تا همچون سال‌های گذشته مراسمی پرشور و به‌دور از مشکلات داشته باشیم.

این مقام مسئول در پایان از مردم دارالعباده خواست تا درصورتی‌که قصد ثبت‌نام در سامانه سماح رادارند هرچه زودتر اقدام کرده و آن را به ایام پایانی موکول نکنند تا ضمن جلوگیری از مواجهه شدن با شلوغی‌های لحظه آخر، مارا نیز در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
ده روز است گذرنامه را تحویل داده ایم وهرروز مراجعه میکنیم امروز وفردا میکنند سایتشان را چهارروز بسته اند وبعد دوهزار تومان گرانتر میگیرند وهیچکس جوابگو نیست کسی به این آقا بگوید برو مشکل مردم را حل کن سخن گفتن کافی نیست مردم خوب درک میکنند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار