کد خبر: ۵۱۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 24 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»رئیس فدراسیون اسکیت گفت: این پیست با پیش بینی اعتباری بیش از ۸۰۰ میلیون تومان تا ۶ ماه آینده به بهره برداری می رسد.
بهمن محمدرضایی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه اولین پیست اسکیت استاندارد سرعت شهرستانی در سطح کشور در بافق کلنگ آن به زمین خورد گفت: رشته اسکیت سرعت یکی از رشته های تحت پوشش فدراسیون اسکیت است. ساخت نخستین پیست اسکیت کشوری در بافق آغاز شد

وی عنوان کرد: خوشبختانه این رشته در المپیاد آسیایی۲۰۱۸ حضور دارد و با احداث این چنین پیست هایی می توان در آینده نه چندان دور شاهد رشد و شکوفایی ورزشکاران این رشته در میادین بین المللی، مسابقات آسیایی و حتی مسابقات جهانی باشیم.

محمدرضایی با اشاره به اینکه در کل کشور در مراکز استان ها و شهرستان ها ۷پیست استاندارد وجود دارد عنوان کرد: از این تعداد ۲پیست به بهره برداری نرسیده و پیست اسکیت استان مرکزی پیشرفت فیزیکی ۹۵درصد دارد.

رئیس فدراسیون اسکیت همچنین تصریح کرد: یک پیست اسکیت با سرمایه گذاری خصوصی در مشهد در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه پیست اسکیت شهرستان بافق با حمایت بخش خصوصی و فرماندار احداث خواهد شد خاطر نشان کرد: با تامین مالی و تمرکز بخش خصوصی روی این قسمت ظرف مدت ۶ماه پیست به بهره برداری می رسد.

محمد رضایی با اشاره به اینکه مساحت پیست بین المللی بافق ۸هزار متر مربع است تصریح کرد: بخش های این پیست شامل خوابگاه، محل نشستن تماشاچی، محل تمرین برای مبتدیان، سرویس بهداشتی، محوطه سازی و پیست سرعت می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار