رئیس دفتر رئیس جمهور:
این کاری نیست که در اختیار قوه مجریه باشد، از ابتدا کار نظارت بر شوراها در اختیار مجلس بوده است؛ مجلس موضوع را دنبال کرده و خوشبختانه به توافقات خوبی با قوه قضائیه در این زمینه رسیده اند.
کد خبر: ۵۲۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 08 November 2017

به گزارش «تابناک یزد»رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: این کاری نیست که در اختیار قوه مجریه باشد، از ابتدا کار نظارت بر شوراها در اختیار مجلس بوده است؛ مجلس موضوع را دنبال کرده و خوشبختانه به توافقات خوبی با قوه قضائیه در این زمینه رسیده اند.

محمود واعظی مسوول دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره موضع دولت نسبت به عضو زرتشتی شورای شهر یزد گفت: این کاری نیست که در اختیار قوه مجریه باشد، از ابتدا کار نظارت بر شوراها در اختیار مجلس بوده است؛ مجلس موضوع را دنبال کرده و خوشبختانه به توافقات خوبی با قوه قضائیه در این زمینه رسیده اند و تا تعیین تکلیف این قانون، این عضو شورا باید در جلسات حضور داشته باشد.

وی افزود: دولت هم نظرش بر این است، نظر شخص رئیس جمهور و هیأت وزیران این بود که ما نمی توانیم قانون را ناگهانی تغییر دهیم؛ هر قانونی که به تائید شورای نگهبان رسید، باید از اعتباری برخوردار باشد که نظر دولت هم این است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار