استاندار یزد گفت: باید به مساله کمبود آب در استان توجه شود و در این راستا همه گزینه های ممکن برای کاهش نگرانی مردم یزد مورد بررسی قرار می گیرد.
کد خبر: ۵۲۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 13 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»محمود زمانی قمی  در نخستین نشست مشترک با اصحاب رسانه استان یزد با تاکید بر اهمیت ساماندهی معیشت و اقتصاد افزود: مهمترین مساله در استان یزد کمبود آب است و همه تلاش خود را برای رفع این مشکل به کار خواهیم گرفت، چرا که هرگونه توسعه ای نیازمند تامین منابع آبی است.
وی ادامه داد: بر این اساس موضوع انتقال آب از استان چهارمحال وبختیاری و جنوب کشور پیگیری می شود.
استاندار یزد گفت: یزد، تنها شهر جهانی ایران است و باید از این ظرفیت برای توسعه استان به بهترین نحو استفاده شود.
زمانی قمی افزود: صنعت در گذشته در اکثر مناطق کشور از جمله یزد بدون پیوست محیط زیستی شکل گرفته اما وجود این سرمایه‎‎ در استان و رتبه دوم یزد در حوزه معدن در کشور، این حق را به یزدی‎‎ها می ‏‏دهد که از صنایع های با تکنولوژی بالا (های تک) و بدون آلایندگی‌‌ در صنعت و معدن بهره گیرند.
استاندار یزد ادامه داد: همه نسخه های توسعه ای در یزد با پیوست محیط زیستی، تاریخی، فرهنگی و تمدنی اجرا می شود و رسانه ها می توانند در این راستا کمک شایانی کنند.
وی تصریح کرد: بنیاد نخبگان ماموریت تشکیل اتاق فکر برای تعیین اولویتهای استان را دارد و باید از اصحاب رسانه نیز در این اتاق فکر استفاده شود.
استاندار یزد صیانت از ظرفیت های موجود را از تیم اقتصادی استان خواستار شد و گفت: با منابع دولتی نمی توان به رشد اقتصادی رسید و به سرمایه گذاری داخلی و خارجی نیاز است.
زمانی قمی با بیان اینکه مجری سیاست های دولت است، افزود: از همه افرادی که دل در گرو توسعه استان دارند برای کمک و همیاری استقبال می شود.
وی با تاکید بر اهمیت مبانی اخلاقی در جامعه خاطر نشان کرد: در برهه کنونی به شدت نیازمند اخلاق هستیم.
زمانی قمی در پایان تشکیل کمیته ‎‎ای توسط معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برای رسیدگی به مشکلات اهالی رسانه را خواستار شد و بر تقویت و حمایت از تشکل های مرتبط با رسانه ها تاکید کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار