کد خبر: ۵۲۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 13 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»تئاتر «زیبای زشت» با بازیگری معلولان مرکز توان‌بخشی شکوفه‌های امید و اندیشه نوین ابرکوه به مرحله منطقه‌ای جشنواره تئاتر معلولان راه یافت .

 جشنواره تئاتر معلولان با محوریت تقویت حس مسئولیت‌پذیری و پرورش نگرش مطلوب اجتماعی و احترام به حقوق معلولین و منزلت آنان، برابر سازی فرصت، نگرش منفی نسبت به افراد دارای معلولیت، توانمندسازی افراد دارای معلولیت از 13 تا 17 آذرماه در شهر بیرجند برگزار می‌شود .

تئاتر صحنه‌ای زیبای زشت با نقش‌آفرینی معلولان ذهنی و جسمی حرکتی (دختران و پسران) مرکز اندیشه نوین و توان‌بخشی شکوفه‌های امید به‌عنوان نماینده استان یزد در این حوزه با استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی به رقابت خواهد پرداخت .

تئاتر فوق حول محور تنهایی افراد معلولی است که از نظر شکل ظاهری با دیگران تفاوت داشته و به همین علت در جامعه تنها و منزوی مانده‌اند که این تئاتر نشان می‌دهد باید نگرش افراد نسبت به آنان تغییر کرده و تلاش کنند تا آنان را از تنهایی خارج کنند .

گفتنی است، 12 نفر از معلولان ابرکوهی در قالب بازیگران اصلی، گروه همسرایان و نوازنده  با نویسندگی و کارگردانی «مجید آزادگان» در اين نمايش نقش‌آفرینی می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار