کد خبر: ۵۲۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲ 13 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ یک نماینده اصولگرای مجلس، با بیان اینکه «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید» گفت: ما با کسانی که سران فتنه بودند و علیه نظام فتنه‌گران را به خیابان کشاندند و خیمه امام حسین و قرآن را در روز عاشورا در تهران آتش زدند و تاکنون توبه نکردند نمی‌توانیم وحدت کنیم. توبه کنند و از مردم عذرخواهی کنند، مردم آنان را خواهند پذیرفت.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نطق میان دستور امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، با تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان غرب کشور، خطاب به رییس‌جمهور، متذکر شد: به گزارش کنندگان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی خود اعتماد نکنید. از شما انتظار دارم افرادی را بین مردم بفرستید تا ببینند و بررسی کنند و به شما گزارش کنند، مردم چگونه زندگی می‌کنند. هر روز واحدهای تولیدی بیشتری تعطیل می‌شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خطاب به روحانی، گفت: آقای رییس جمهور بیایید اراده کنید با استفاده از اختیارات خود از ظرفیت‌های کشور استفاده کنید، از بیکار شدن شاغلان جلوگیری کنید، از شاغل شدن بیکاران حمایت کنید، از فروپاشی و اختلافات خانواده‌ها جلگیری کنید، اگر بخواهید می‌توانید.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: آقای رییس‌جمهور وعده پر آب شدن زاینده‌رود را دادید. وزیر کشور را به همراه ستاد مدیریت بحران کشور به استان اصفهان بفرستید تا بررسی کنند حتی آب شرب مردم هم در معرض تهدید است. در طرح اصفهان بزرگ، مردم آب شرب هم ندارند تا بیاشامند، از این فاجعه انسانی جلوگیری کنید.

وی تاکید کرد: آقای رییس‌جمهور آیا می‌دانید وزارتخانه‌های نفت و نیروی شما در چند ماه اخیر نرخ قبوض آب، برق و گاز را افزایش داده‌اند. اگر اطلاع دارید چرا اجازه می‌دهید تورم توسط خود دولت سه رقمی شود؟ چرا اجازه می‌دهید گران فروشی کنند؟

این نماینده اصولگرای مجلس خطاب به نظام تصمیم‌گیری کشور، متذکر شد: ای تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران کشور، دولت‌مردان و نمایندگان مجلس، دانسته یا ندانسته با تصویب ضوابط و قوانین که توسط شما انجام می‌شود به صورت تصاعدی به درآمد اغنیاء می‌افزایید. بدانیم با این کار از جیب اقشار متوسط و فقرا کم می‌کنیم و با سیاست‌های‌مان طبقه متوسط هم به جمع فقرا اضافه شده‌اند. بیایید از ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم و عدالت را محور قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس تصریح کرد: به همه مسئولانی که دانسته یا ندانسته با انجام ندادن درست مسئولیت‌شان تصور می‌کنند می‌توانند مردم را از انقلاب و نظام ناامید کنند اخطار می‌دهم، کور خوانده‌اید. ملت مصمم است تا نهایت انقلاب را ادامه دهند. افراد دلسوز نمی‌گذارند مردم را ناامید و خسته کنید. انقلاب، شما را شناسایی خواهد کرد، مثل کف روی آب شما را جدا و طرد خواهد کرد. مردم شهیدپرور می‌دانند که امروز هر مسئولی کار نکند، وقت نگذارد و ظرفیت‌های کشور را به خدمت نگیرد، آن مسئول آمریکایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار