مسؤول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد از آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی این استان برای حضور در کرمانشاه و خدمت‌رسانی به هم‌وطنان زلزله‌زده خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸ 14 November 2017

به گزارش «تابناک یزد»به دنبال وقوع زمین‌لرزه در استان کرمانشاه و مناطق غربی کشور گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند.

علی پورمیرزایی مسؤول سازندگی بسیج دانشجویی استان  با اشاره به اعلام آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان جهت عملیات امداد در مناطق زلزله‌زده غرب کشور افزود: دانشجویان جهادگر قرارگاه شهید محمدخانی یزد آمادگی امدادرسانی و ارائه کمک به مناطق آسیب‌دیده رادارند و در صورت نیاز و با هماهنگی مسؤولان در اسرع وقت در مناطق حاضر خواهند شد.

پورمیرزایی با اشاره به سابقه دوساله حضور دانشجویان جهادگر یزدی در کرمانشاه و خدمت‌رسانی به مردم این دیار، اظهار داشت: علاوه بر آمادگی حضور در مناطق مورد نیاز، فعالیت‌هایی همچون جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت رساندن به مردم عزیز و آسیب‌دیده در دستور کار این قرارگاه جهادی است.

مسؤول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی یزد خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به همکاری با قرارگاه جهادی شهید محمدخانی در این امر می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی این مجموعه به نشانی q-hajammar.ir مراجعه کنند.

وی در پایان اظهار داشت: ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای مصدومان و تسلیت به خانواده‌های داغدار به فرموده مقام معظم رهبری همه دستگاه‌ها و نهادها باید همه‌ی توان خود را برای یاری آسیب‌دیده‌ها و خانواده‌های آنان به صحنه آورند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار