معاون استانداریزد گفت :احداث آزاد راه اردکان، یزد و مهریز تحول بزرگی برای استان است.
کد خبر: ۵۲۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳ 14 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»سیدمحمدرضا سیدحسینی در نشست هماهنگی طرح آزاد راه اردکان، یزد و مهریز افزود: همه دستگاه‌های استان اعم از راه و شهرسازی، فرمانداری‌ها، اداره کل حفاظت محیط‌ زیست و منابع طبیعی باید هماهنگ عمل کنند و هرچه سریع‌تر بایدها و نبایدهای این طرح را مشخص کنند.
وی با بیان اینکه برخی از طرح ها به علت روشن نبودن دیدگاه برخی مسئولان بعد از گذشت نیمی از کار به تعویق می‌افتد، ادامه داد: برای این طرح مهم با برآورد اعتبار هزار میلیارد تومان نباید چنین اتفاقی بیافتد و نباید در بین کار به دلایلی طرح تعطیل شود، بنابراین دستگاه‌ های مربوط نظرات کارشناسی و قطعی خود را اعلام کنند.
وی با تأکید بر سرعت عمل در اجرایی شدن و تکمیل طرح یادشده تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌ها مسئول هماهنگی طرح هستند و هیچ مدیر استانی حق ندارد بدون هماهنگی با فرمانداران در امور شهرستان‌ها دخالت کند.
این مسئول اظهار کرد: همچنین هیچ مدیر شهرستانی حق ندارد بدون هماهنگی با فرمانداران در امور مدیر استانی دخالت کند، گزارشی در غیر این صورت برسد برخورد جدی خواهیم کرد.
سید حسینی در ادامه بر اهمیت و اجرای موازین زیست ‌محیطی در این طرح تأکید کرد و گفت: در توسعه هرجا که محیط‌ زیست نادیده گرفته شد، ضربه خوردیم و ما حفاظت محیط‌ زیست را در اولویت همه اقدام ها می‌دانیم و این آزاد راه نیز نباید محیط‌ زیست را تهدید کند.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این طرح تبدیل بزرگراه به آزاد راه است نیاز به عرصه بیشتر و زیرگذرهای متعددی دارد که باید با اداره های محیط‌ زیست و منابع طبیعی در هماهنگی کامل باشد.
فاصله شهر اردکان به یزد حدود 100کیلومتر است. و در این نشست اشاره ای به وضعیت این آزاد راه و زمان اجرای آن نشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار